ماتا:

فصل قبل به اندازه کافی خوب نبودیم، باید در این فصل جبران کنیم

هافبک اسپانیایی منچستریونایتد قول داد این تیم در این فصل بتواند عملکرد ضعیف خود در سال گذشته را جبران کند.

فصل قبل به اندازه کافی خوب نبودیم، باید در این فصل جبران کنیم
کد خبر: 323282
|
۱۳۹۸/۰۴/۳۱ ۱۰:۳۰:۱۷

اعتمادآنلاین| ‌ خوان ماتا به همراه سایر نفرات منچستریونایتد در اردوی پیش فصل در سنگاپور حضور دارند تا بتوانند خودشان را برای فصل جدید آماده کنند.

خوان ماتا، هافبک اسپانیایی منچستریونایتد که اخیرا قرارداد خود را نیز با این تیم تمدید کرده است در حاشیه تمرینات تیمش گفت: به خوبی می‌دانیم که فصل قبل به اندازه کافی خوب نبودیم و باید در این فصل جبران کنیم و بتوانیم شرایط بهتری در لیگ داشته باشیم. ما باید بتوانیم سطح بازی خودمان را بالا ببریم و بتوانیم در فصل جاری عملکرد بهتری برای خود داشته باشیم.

رقابت در لیگ برتر بسیار سخت می‌شود و سال به سال کیفیت لیگ و تیم‌ها بالا می‌رود و بازیکنان جدید و خوبی نیز به تیم اضافه می‌شوند.

منچستریونایتد موفق شد در دیدارهای دوستانه پیش فصل با تنها گلی که گرینوود به ثمر رساند، اینتر را با یک گل از پیش روی بردارد. در این دیدار هواداران یونایتد استقبال زیادی از تیم شان به عمل آوردند.تاتنهام و میلان دو حریف آینده یونایتد در اردوهای پیش فصل هستند.

ماتا در پایان صحبت‌های خود گفت: هر دو دیدار دوستانه دیدارهای سخت و دشواری هستند که می‌توانند تیم ما را بهتر کنند. ما از این دو دیدار برای بهتر شدن استفاده خواهیم کرد تا بتوانیم برای بازی با چلسی که اولین بازی رسمی ما در این فصل است خودمان را آماده کنیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها