کد خبر: 323321
|
۱۳۹۸/۰۴/۳۱ ۱۱:۴۳:۰۰
| |

رئیس پلیس راهور ناجا:

صدا و‌‌سیما 200 میلیارد تومان برای ساخت برنامه در حوزه رانندگی می‌خواهد

رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به اینکه سازمان صدا و‌سیما برای ساخت برنامه جهت تغییر رفتار مردم در حوزه رانندگی، 200 میلیارد تومان از پلیس راه پول می خواهد،‌گفت: برای کاهش تلفات تصادفات، نیازمند همدلی همه دستگاه ها از جمله سازمان صدا و سیما و نوسازی ناوگان عمومی حمل و نقل هستیم.

صدا و‌‌سیما  200 میلیارد تومان برای ساخت برنامه در حوزه رانندگی می‌خواهد
کد خبر: 323321
|
۱۳۹۸/۰۴/۳۱ ۱۱:۴۳:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ سردار سیدکمال هادیانفر روز دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان جدید و قدیم پلیس راه گفت: از صدا و سیما انتظار داریم برای فرهنگ سازی در زمینه ترافیک، پلیس راه را کمک کند.


وی افزود: سازمان صدا و سیما برای ساخت برنامه جهت تغییر رفتار مردم در حوزه رانندگی، 200 میلیارد تومان از پلیس راه پول می خواهد.


این مقام ارشد پلیس راه از نقش 33 دستگاه در راهنمایی و رانندگی خبر داد و گفت: در حال مکاتبه با دستگاه های مختلف برای هم افزایی و همدلی برای کاهش تصادفات و تلفات هستیم.

وی به نقش خطای انسانی در تصادفات اشاره کرد و افزود: خطای انسانی عامل 92 درصد تصادفات است. خستگی و خواب‌آلودگی راننده در کنار سرعت غیرمجاز یکی از عوامل اصلی تصادفات است.

سردار هادیانفر ضمن تقدیر از همکاران خود در پلیس راه برای کاهش تصادفات گفت: این تعداد کشته و زخمی زیبنده کشور ما نیست.

وی، افزایش فشارهای اقتصادی روی رانندگان یکی از عوامل افزایش ساعات کار آنها و در عین حال بالا رفتن خطای انسانی در رانندگی شده است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها