کد خبر: 323351
|
۱۳۹۸/۰۴/۳۱ ۱۲:۱۹:۰۰
| |

رئیس پلیس راهور ناجا مطرح کرد:

بیش از 6 میلیون دستگاه موتور‌سیکلت فاقد پلاک‌

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: از 11 میلیون دستگاه موتور سیکلت، 6 میلیون و 500 هزار دستگاه موتور سیکلت فاقد پلاک هستند.

بیش از 6 میلیون دستگاه موتور‌سیکلت فاقد پلاک‌
کد خبر: 323351
|
۱۳۹۸/۰۴/۳۱ ۱۲:۱۹:۰۰

اعتمادآنلاین| سردار سیدکمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس راه در جمع خبرنگاران در خصوص طرح ساماندهی موتور سیکلت‌ها اظهار داشت: برخی موتور سیکلت‌سوارها عامل نارضایتی مردم در شهر تهران و کلانشهرها هستند و در جایی که پلیس ایستادگی می‌کند،‌تنش ایجاد شده و همان مردمی که از پلیس خواهان قانون هستند در آن صحنه خواهان اغماض می‌شوند.

رئیس پلیس راهور ناجا تصریح کرد: در حوزه موتور سیکلت‌سواران به ماموران طرحی پیشنهاد کردیم مبنی بر اینکه به مساله موتور سیکلت‌سوارانی که دارای پلاک و کلاه ایمنی بوده و به مناطق ممنوعه از جمله خط ویژه و پیاده‌رو ورود نکرده و حرکت خلاف جهت نمی‌کنند، ورود نکنند.

این مقام ارشد راهور کشور با بیان این مطلب که 6 میلیون و 500 دستگاه موتور سیکلت از 11 میلیون دستگاه موتور سیکلت فاقد پلاک بوده و 4 میلیون موتور سیکلت سوار گواهینامه ندارند به طرح ساماندهی موتور سیکلت‌سواران در این حوزه پرداخت و گفت: هم اینک تلاش داریم تا طرح ساماندهی اختصاص پلاک به فرد ایجاد شود.

وی به تعطیلات بیمه در خصوص موتور سواران پرداخت و گفت: هزینه بیمه موتور سواران 400هزار تومان می‌شود که در این زمینه هماهنگی شده که مقداری از این هزینه را به صورت اقساطی پرداخت کنند؛ همچنین کسانی که سال گذشته بیمه نداشتند و جریمه دیرکرد بیمه دارند، این جریمه نیز بخشیده می‌‌شود.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها