کد خبر: 323391
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۴ ۱۴:۱۰:۰۰
| |

گزارش ویدئویی «اعتمادآنلاین» از انتخابات فدراسیون کشتی؛

انتخابات کشتی و حواشی آن

انتخابات فدراسیون کشتی حاشیه‌های بسیاری داشت. احراز نشدن صلاحیت امیررضا خادم، عباس جدیدی و علیرضا دبیر به عنوان چهره‌های شناخته‌شده‌ای که قبل از این سابقه کار اجرایی و ورود به سیاست را هم داشتند، حرف و حدیث‌های بسیاری در پی داشت.

حجم ویدیو: 9.73M | مدت زمان ویدیو: 00:03:08 دانلود ویدیو
کد خبر: 323391
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۴ ۱۴:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ چهارشنبه 26 تیر، انتخابات فدراسیون کشتی پس از گذشت 6 ماه از استعفای رسول خادم برگزار شد.

کشتی در سالی که گذشت به وضوح دچار افت شده بود و فضای ملتهبی بر آن حاکم بود.

پس از استعفای خادم، بنی‌تمیم سرپرست فدراسیون بود و در اردیبهشت‌ماه به دلیل پایان دوران ماموریتش در فدراسیون کشتی بهروز نعمتی جای او را گرفت.

انتخابات فدراسیون کشتی حاشیه‌های بسیاری داشت. احراز نشدن صلاحیت امیررضا خادم، عباس جدیدی و علیرضا دبیر به عنوان چهره‌های شناخته‌شده‌ای که قبل از این سابقه کار اجرایی و ورود به سیاست را هم داشتند حرف و حدیث‌های بسیاری در پی داشت.

دلیل انتقادات نه بحث احراز نشدن این افراد بلکه عدم پاسخگویی مراجع ذی‌صلاح در ارتباط با دلایل این تصمیم بود.

در این میان نقدهای بسیاری نسبت به عملکرد این افراد در گذشته مطرح می‌شد. در سوی دیگر، پیکان انتقادات وزارت ورزش و شخص وزیر را نشانه رفته بود.

بسیاری تصمیمات اشتباه وزارت ورزش را مسبب شرایط پیش‌آمده می‌دانستند.

72 ساعت قبل از برگزاری مجمع انتخاباتی، بالاخره علیرضا دبیر، که به نظر می‌رسید دارای ارتباطات وسیع‌تری نسبت به خادم است، احراز صلاحیت شد و با کسب 31 رای به عنوان رئیس فدراسیون کشتی انتخاب شد.

دبیر در مراسم معارفه‌اش گفت: بعد از 15 سال به فدراسیون آمدم که این اتفاق خیلی بدی است. دیشب هم به عباس جدیدی گفتم به فدراسیون بیا تا بقیه هم بیایند. من آمدم که درِ فدراسیون به روی همه باز باشد.

او در ارتباط با ادامه کار بنا و محمدی هم گفت: با صراحت می‌گویم کسی که با ما کار کند در خدمتش هستیم. ما چیز پنهانی نداریم. هر کسی خالصانه کار کند در خدمتش هستیم. کادر فنی محکم کارش را ادامه بدهد. غلام محمدی و بنا را قبول دارم و ان‌شاءالله در مسابقات جهانی به موفقیت برسند.

او درباره کشتی زنان هم عنوان کرد: خیلی گفته شد که دبیر آمده کشتی زنان را تعطیل کند یا این و آن را بردارد، اما همه دوستان حتی در کشتی زنان با قدرت کار می‌کنند.

علیرضا دبیر پس از انتخاب به عنوان رئیس فدراسیون کشتی، در سخنرانی‌ها و مصاحبه‌هایش، با همه حتی مخالفان و منتقدان خود از در صلح درآمده، اما برای اثبات آنچه می‌گوید تنها باید منتظر گذر زمان بود.

کشتی ایران در سال المپیک بیش از هر چیز به آرامش و برنامه‌ریزی در راستای موفقیت نیاز دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها