کد خبر: 323393
|
۱۳۹۸/۰۴/۳۱ ۱۳:۱۸:۰۰
| |

رئیس کمیته تنقیح شورای شهر خبر داد:

رونمایی از سامانه طرح‌ها و لوایح شورای شهر تهران

رئیس کمیته تنقیح شورای شهر از رونمایی سامانه طرح‌ها و لوایح شورا خبر داد و گفت: علاوه بر امکان مشاهده همه مصوبات شورا، طرح‌ها و لوایح، نظرات مردم درباره موضوعات مختلف از این طریق اخذ می‌شود.

رونمایی از سامانه طرح‌ها و لوایح شورای شهر تهران
کد خبر: 323393
|
۱۳۹۸/۰۴/۳۱ ۱۳:۱۸:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ حجت نظری در نشست خبری رونمایی از سامانه طرح‌ها و لوایح اظهار داشت: با استفاده از این سامانه همه مردم و اعضای شورای شهر و مسئولان دسترسی به مصوبات، طرح‌ها و لوایح شورای شهر خواهند داشت.

وی افزود: نظرات مردم از این طریق نیز قابل اخذ است که در رأی مثبت و منفی اعضای شورای شهر اثرگذار است به طور مثال اگر اعضاء از نظر مردم اگاهی داشتند استفساریه 62 باغ با رأی‌های بیشتر مخالف انجام می‌شد.

این عضو شورای شهر ادامه داد: همه مصوبات 5 دوره از شورا و همه لوایح‌ و طرح‌های در حال بررسی از طریق این سامانه قابل دسترسی برای عموم است.

نظری بیان داشت: آدرس این سامانه laws.tehran.ir است و علاوه بر مشاهده پیشرفت لوایح‌ها و طرح‌ها میزان آراء موافق و مخالف مصوبات و اسامی اعضای شورا و تعداد آراء نیز مشخص است.

وی گفت: موضوعاتی که تحقیق و تفحص صورت گرفته نیز در سامانه مشخص خواهد شد و به طور کل این سامانه برای بسط و توسعه امر مهم، شفافیت در حوزه شهری حائز اهمیت است.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها