کد خبر: 323431
|
۱۳۹۸/۰۴/۳۱ ۱۴:۲۲:۱۵
| |

تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی

یک عضو هیات رئیسه مجلس مشروح تذکرات کتبی نمایندگان به مسؤولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی
کد خبر: 323431
|
۱۳۹۸/۰۴/۳۱ ۱۴:۲۲:۱۵

اعتمادآنلاین| محمدعلی وکیلی در جلسه علنی نوبت صبح امروز امروز (دوشنبه) تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به این شرح قرائت کرد:

سید قاسم جاسمی نماینده کرمانشاه به وزیر کشور: انتظار نمایندگان این است که لزوم بی‌طرفی در برگزاری انتخابات و پرهیز از تلاش برای حذف نمایندگان مخالف دولت توسط برخی استانداران.

محمد قمی به وزیر راه و شهرسازی: لزوم تسریع در احداث قطار شهری پاکدشت. به وزیر نیرو: رعایت حال کشاورزان در خصوص نرخ آب کشاورزی

قاضی‌پور و محجوب به رئیس جمهور و وزاری اقتصاد، جهاد کشاورزی و صمت: لزون تسریع در کاهش قیمت ارزاق عمومی و لوازم خانگی و خودرو با توجه به کاهش قیمت ارز.

محمدرضا پورابراهیمی نماینده کرمان به وزیر راه وشهرسازی: لزوم نظارت بر افزایش ناگهانی قیمت بلیط قطار تهران به کرمان و برعکس.

نماینده مردم چابهار به وزیر نفت: لزوم بهره‌مندی مردم سیستان و بلوچستان از اجرای طرح استفاده کارت شخصی سوخت در کشور. به رئیس جمهور: لزوم رسیدگی عاجل در خصوص بدرفتاری و بداخلاقی مدیریت محیط زیست استان سیستان و بلوچستان با نیروهای بومی.

علی اکبری نماینده شیراز به وزیر راه وشهرسازی: توضیح علت سهل‌انگاری در خصوص تجهیز و راه اندازی پایانه سفرهای خارجی به فرودگاه شیراز.

احمد سالک به رئیس جمهور: لزوم اقدام جدی در خصوص حل مشکلات پزشکی و دارویی و تجهیزات پزشکی خانواده شهدا و پرداخت به موقع اعتبارات.

مجمع نمایندگان تهران به وزیر راه و شهرسازی: ضرورت رفع مشکلات جاده‌ای لواسانات و روستاهای منتهی

سید مهدی مقدسی نماینده مردم اراک به رئیس جمهور و وزیر اقتصاد: لزوم رسیدگی فوری در خصوص رفع مشکل شرکت‌های هپکو و آذرآب.

حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم به وزیر کشور: علت عدم تحویل تاکسی‌های نو به 17 هزار راننده تاکسی پایتخت پس از گذشت 4 سال؟ به رئیس جمهور: علت تعیین قیمت پایین خرید گندم به مبلغ 1700 تومان چیست؟ به وزیر صمت: چرا به توافق‌نامه وزارت صمت با وزارت مسکن در خصوص شهر صنعتی پرند عمل نمی‌شود؟

حسن کامران نماینده مردم اصفهان به وزیر صمت: لزوم توضیح در خصوص انتصابات مسئله‌دار در آن وزارت‌خانه.

محمد نگهبان سلامی نماینده مردم خواف به وزیر نیرو: اقدام عاجل جهت حل مشکلات آب شرب روستاهای شهرستان خواف.

زاهدی نماینده کرمان به وزیر راه و شهرسازی: لزوم پیگیری جدی در خصوص افزایش قیمت خرید و اجاره‌ مسکن و اقدام جدی برای تولید مسکن برای اقشار ضعیف.

نماینده مردم شاهین‌شهر به وزیر بهداشت: چرا برابر قانون حمایت از معلولان نیسبت به تامین سلامت بیمه معمولان به نحوی عمل نمی‌کنید که علاوه بر پوشش خدمات درمانی معلولان، خدمات توان بخشی جسمی و روانی آنها را پوشش دهد؟

بدری نماینده اردبیل به رئیس جمهور: لزوم تعیین تکلیف معلمان نهضت سوادآموزی مطابق مصوبه مجلس در سال 1395

عبدالهی نماینده مردم اهر و هریس به وزی ارتباطات‌: چرا علی رغم رای قطعی دیوان عدالت اداری، کارگزاران مخابرات همچنان به حق خود نرسیده اند؟

رضا انصاری نماینده دارآب به وزیر راه وشهرسازی: توضیح علت توقف پروژه راه‌سازی دولت‌آباد و زرین دشت چیست؟

اقبال محمدیان نماینده رامهرمز به وزیر بهداشت و درمان: لزوم پیگیری تعویق 7 ماهه حقوق کارمندان بخش خصوصی و پیمان‌کاری بیمارستان حضرت امام (ره)، به وزیر نیرو: پیگیری جهت تعویق حقوق کارکنان شرکت آب و فاضلاب روستایی رامهرمز. رئیس جمهور: علت توقف عملیات کاوش گنجینه باستانی و تاریخی در شهرستان رامهرمز چیست؟

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها