حساب‌های کاربری PSG نیمار را تحریم کردند

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در اقدامی تلافی‌جویانه و آمیخته با خشم، نیمار ستاره جنجالی اش را در حساب‌های کاربری مجازی خود تحریم و از انتشار هرگونه پُست، پیام یا تصویری مرتبط با وی خودداری کرد.

حساب‌های کاربری PSG نیمار را تحریم کردند
کد خبر: 323473
|
۱۳۹۸/۰۴/۳۱ ۱۵:۳۴:۴۲

اعتمادآنلاین| ‌ ناپدید شدن نیمار از شبکه‌های مجازی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن با قمار مرد برزیلی بر سر بازی کردن دوباره با لیونل مسی در نیوکمپ و رها کردن پی اس جی، تلاقی کرده است.

تحریم رسانه‌ای نیمار و هرگونه اطلاعات مرتبط با وی به معنای واقعی کلمه غیرمتعارف است؛ اتفاقی که به دلیل زمین لرزه‌های رخ داده در رختکن تیم پاریسی به وجود آمده و طی هفته‌های آتی می‌تواند به جدایی مهاجم برزیلی پس از 2 سال از جمع پاریسی‌ها ختم شود.

نیمار در ماه مه سال جاری برای پیوستن به بارسا از هیات مدیره پی‌اس‌جی درخواست رضایتنامه کرد اما زیر بار نرفتن مقامات باشگاه در نهایت وی را وادار کرد که به تمرینات پیش‌فصل پی‌اس‌جی ملحق شود.

او دوشنبه هفته گذشته نیز این کار را تکرار کرد و از آن لحظه هفت روز می‌گذرد اما هیچکدام از حساب‌های رسمی پی‌اس‌جی در فضای مجازی همچون اینستاگرام، فیسبوک یا توییتر با 114.5 میلیون دنبال کننده، حتی یک پست یا یک عکس هم از مرد برزیلی به اشتراک نگذاشت.

بدون شک یکی از مزیت‌هایی که نیمار دارد قدرتی است که وی در بازار تبلیغات و فضای مجازی از آن برخوردار بوده و وی را به یک چهره نمادین در سرتاسر جهان بدل کرده است.

این مزیت یکی از چندین دلیلی بود که 2 سال پیش پاری‌سن‌ژرمن و مالکان میلیاردر نفت فروش قطری‌اش را بر آن داشت تا نیمار را با قراردادی رکوردشکن به ارزش خالص سالیانه 38 میلیون یورو به خدمت بگیرند.

پیوستن نیمار به پی‌اس‌جی به این معنا بود که ستاره برزیلی در تک تک ویدئوهای تبلیغاتیِ پر زرق و برق پاریسی‌ها حتی برای چند ثانیه چه در سالن بدنسازی و چه در کمپ تمرینی حاضر می‌شود.

با این وجود، مرد برزیلی با استفاده از حساب‌های کاربری مجازی خود در توییتر مسئولیت این قصور پی‌اس‌جی را در خصوص اطلاع رسانی به عهده گرفت و تصاویری را از نخستین روز حضور خود در تمرینات به همراه عکس‌هایی 2 نفره به همراه کیلین امباپه منتشر کرد؛ تصاویری که با هدف نشان دادن ارتباط خوب وی با بازیکنان در تمرینات پیش فصل گرفته و منتشر شد.

نکته عجیب این است که تصاویر مذکور توسط عکاس باشگاه گرفته شده اما پی‌اس‌جی از انتشار آنان خودداری کرده است.

عدم حضور نیمار در شبکه‌های مجازی پی‌اس‌جی به اندازه ای دغدغه ساز شده که این شائبه به وجود آمده است که گویی لئوناردو مدیر ورزشی پاریسی‌ها از بازیکنان خواسته تا هیچ پست، پیام یا تصویری را از بازگشت نیمار به تمرینات تیم در صفحات خود منتشر نکنند.

خشم و کینه رسانه‌ای پی‌اس‌جی در مورد پرونده نیمار اتفاقی نادر در باشگاه‌های بزرگ اروپایی است؛ باشگاه‌هایی که همیشه برای وارد کردن فشار به تیم‌های خریدار و عقب راندن آنان، از تاکتیک برجسته‌سازی ستاره‌هایشان در فضای مجازی بهره می‌گیرند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها