کد خبر: 323488
|
۱۳۹۸/۰۴/۳۱ ۱۶:۲۴:۱۷
| |

چند موتورسیکلت در ایران بیمه ندارند؟

رییس کل بیمه مرکزی از تردد 9 میلیون راکب موتورسیکلت فاقد بیمه نامه در کشور خبر داد.

چند موتورسیکلت در ایران بیمه ندارند؟
کد خبر: 323488
|
۱۳۹۸/۰۴/۳۱ ۱۶:۲۴:۱۷

اعتمادآنلاین| ‌ غلامرضا سلیمانی در نشست مجمع عمومی صندوق تامین خسارت‌های بدنی اظهار کرد: 9 میلیون موتورسوار فاقد بیمه‌نامه هستند که در نشست‌های متعددی که با نیروی انتظامی، پلیس راهور و نهادهای ذیربط برگزار شد، راهکارهای مختلفی را برای کاهش تخلفات و تشویق موتورسیکلت سواران برای تسهیل در تهیه بیمه نامه بررسی کرده‌ایم که به زودی شاهد نتایج عملی آن خواهیم بود.

وی نقش فرهنگ سازی را در کاهش سوانح، تعیین کننده و مهم ارزیابی کرد و افزود: در کنار مقوله فرهنگ سازی، مساله طرح «راننده محوری» را نیز در صنعت بیمه دنبال می‌کنیم و اعتقاد داریم راهکارهای پیشگیرانه در کاهش حجم خسارات تاثیر بسیاری دارد.

طبق اعلام بیمه مرکزی، سلیمانی از رشد احتمالی 65 هزار میلیاردی پرتفوی صنعت بیمه در کشور خبر داد و گفت: باید با برنامه‌ریزی دقیق، منظم و فنی در مسیری حرکت کنیم که رشته های زیان‌ده نظیر شخص ثالث و درمان با عملیات مالی حرفه‌ای و سپرده‌گذاری مناسب ضریب خسارت آنها به کمتر از 100 درصد و سوددهی برسند.

رئیس کل بیمه مرکزی با تاکید بر ضرورت کاهش تصدی‌گری نهاد ناظر، از سندیکای بیمه گران، انجمن های حرفه‌ای و نهادهای مرتبط دیگر خواست که در بخش هایی از مأموریت های بیمه مرکزی کمک کنند.

وی همچنین بادآور شد که ظرفیت‌های ناشناخته و دست نخورده‌ای در صنعت بیمه وجود دارد که شبکه فروش با تمرکز بر آن‌ها می تواند تحولی عظیم را در افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور رقم بزند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها