کد خبر: 323623
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۱ ۱۰:۳۲:۰۰
| |

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس:

اسناد تخلف در نظام سلامت به مراجع قضایی ارسال شود

یعقوب شیویاری، نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمیسیون بهداشت مجلس تخلفات نظام سلامت را به صورت جدی پیگیری خواهد کرد، گفت: برخورد با تخلفات در هر دوره‌ای که صورت گرفته باشد، لازم است.

اسناد تخلف در نظام سلامت به مراجع قضایی ارسال شود
کد خبر: 323623
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۱ ۱۰:۳۲:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ یعقوب شیویاری، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نبود نظارت کافی را یکی از دلایل بروز تخلفات در نظام سلامت عنوان کرد و گفت: بهتر است به جای بیان کلی تخلفات در رسانه‌ها اسناد مربوطه برای رسیدگی به مراجع قضایی ارسال شود.

وی افزود: در برخورد با تخلفات نباید رفتار سلیقه‌ای به خرج دهیم، اگر صحت تخلفات مطرح شده طی روزهای اخیر تایید شود لازم است مراجع قضایی به صورت جدی این موارد را پیگیری کنند.

شیویاری با بیان اینکه اگر در جامعه قانون اجرا شود اکثر سو استفاده‌ها و تخلفات به حداقل می‌رسد تصریح کرد: باید قبول کنیم مملکت ما قانون‌گریزی وجود دارد. ما در کشوری اسلامی زندگی می‌کنیم و در چارچوب قانون و دین اسلام باید زندگی کنیم اما متاسفانه افرادی هم هستند سودگرا و سود جو با اینها باید برخورد شود.

وی گفت: برخورد با تخلفات در هر دوره‌ای صورت گرفته باشد لازم است و باید جلوی آن را گرفت، صرف صحبت کردن و شعار دادن راه به جایی نمی‌برد.

شیویاری تاکید کرد: کمیسیون بهداشت مجلس تخلفات نظام سلامت را به صورت جدی پیگیری خواهد کرد و خواسته مجلس و نمایندگان رعایت قانون است.

وی با اشاره به نقش قوه قضاییه در برخورد با متخلفان گفت: هر شخصیتی وابسته به هر جناحی، آقازاده یا هر شخصیت دیگر، در صورتی که تخلف کنند باید به قانون سپرده شوند؛ قوه قضائیه هم باید با این موارد با شدت برخورد کند تا ضمن حفظ جایگاه قانون افراد سودجو به سزای اعمالشان برسند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها