رئیس کمیته امداد مطرح کرد:

برنامه آینده کمیته امداد، حرکت در راستای اجرای کامل اساسنامه

رئیس کمیته امداد گفت: برنامه آینده ما در این نهاد، حرکت در راستای اجرای کامل اساسنامه کمیته امداد خواهد بود.

برنامه آینده کمیته امداد، حرکت در راستای اجرای کامل اساسنامه
کد خبر: 323676
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۱ ۱۱:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امروز در مراسم تکریم و معارفه رؤسای سابق و جدید این نهاد، با اشاره به خدمات ارزشمند کمیته امداد به محرومان اظهار داشت: نام دیگر این نهاد، معبد و عبادتگاه است.

وی با اشاره به اقدامات پرویز فتاح در مدت مسئولیتش در کمیته امداد، گفت: شما با سوز خدمت کردید و این سوز برخاسته از نگاه عاشقانه به مکتب اسلام، قرآن و مشی حضرت علی(ع) است و اگر در این مسیر درست حرکت کردیم، آن سوز اسلامی به وجود می‌آید.

رئیس کمیته امداد اضافه کرد: انصافا کارهای ارزشمندی در تداوم کارهای گذشته در کمیته امداد انجام شده است و امیدواریم با کمک همه این راه با قدرت ادامه پیدا کند.

وی با اشاره به برنامه‌های جدید کمیته امداد، خاطرنشان کرد: برنامه آینده ما حرکت در راستای اجرای کامل اساسنامه کمیته امداد خواهد بود، چرا که کمیته امداد پیام‌آور فرهنگ احسان، ایثار و انفاق در جامعه اسلامی بوده است.

بختیاری افزود: توانمندسازی و ایجاد درآمد باثبات مورد توجه قرار داشته و برنامه‌های خوبی برای سال جاری و برنامه ششم کمیته امداد به تصویب رسیده است و در این مسیر با قدرت ادامه خواهد داشت، ضمن اینکه بهره‌گیری از جوانان نیز یکی از کارهای دیگری است که انجام می‌شود تا در گام دوم انقلاب، هم‌تراز با بیان رهبر معظم انقلاب قدم برداریم.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها