گزارش «اعتمادآنلاین» از مهاجرت مجری شبکه سه سیما به لندن؛

همین ماه، اولین برنامه مزدک در ایران اینترنشنال پخش می‌شود/ مهاجرت مزدک میرزایی با یک آرشیو بزرگ ورزشی/ چند مجری دیگر صداوسیما از لندن پیشنهاد دارند؟

ماجرای خروج مزدک میرزایی از ایران و پیوستنش به شبکه ایران اینترنشنال در سکوت خبری اتفاق افتاد و به گفته برخی افراد نزدیک به این مجری تلویزیون، او درباره پیشنهاد این شبکه ماهواره‌ای هیچ صحبتی با دوستانش نکرد.

همین ماه، اولین برنامه مزدک در ایران اینترنشنال پخش می‌شود/ مهاجرت مزدک میرزایی با یک آرشیو بزرگ ورزشی/ چند مجری دیگر صداوسیما از لندن پیشنهاد دارند؟
کد خبر: 323790
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۱ ۱۶:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ مزدک میرزایی از ایران رفت تا ادامه فعالیت حرفه‌ای‌اش را در شبکه ماهواره‌ای ایران اینترنشنال پیگیری کند. اما چرا مزدک میرزایی ترجیح داد ایران را ترک کند؟ چرا این گزارشگر فوتبال، که مردم ایران خاطرات خوبی با گزارش‌های او دارند، تصمیم گرفت ایران را کند؟ این سوالی است که جوابش ریشه در تصمیمات غلط مدیران ارشد صداوسیما دارد.

بعد از تغییر در مدیریت شبکه سه سیما و آمدن فروغی به‌ جای پورمحمدی، شرایط برای برخی از گزارشگران و برنامه‌سازان ورزشی سخت شد. اواخر مهرماه سال گذشته عادل فردوسی پور ، تهیه‌کننده و مجری برنامه 90، با مدیران شبکه سوم سیما مشکل پیدا کرد. همین موضوع باعث شد یکی از پربیننده‌ترین و قدیمی‌ترین برنامه‌های ‌این شبکه به پایان کار خودش برسد. پایان کار برنامه 90 آغازی بر تغییرات گسترده در گروه ورزش این شبکه بود.

فردوسی‌پور دیگر هیچ مسابقه ورزشی‌ای را گزارش نکرد، پیمان یوسفی به شبکه یک سیما رفت و جانشین مرحوم شفیع در برنامه ورزش و مردم شد. جواد خیابانی و مزدک میرزایی نیز راهی شبکه ورزش شدند. در این‌ بین، داستان مزدک میرزایی با دیگران کمی متفاوت است. مزدک طی سال‌های گذشته سعی کرد چند مستند فوتبالی بسازد، اما با مدیران شبکه مستند به مشکل خورد تا پروسه دوری‌اش از صداوسیما طولانی‌تر شود. شاید یکی از دلایل مهاجرت این مجری صداوسیما همین باشد.

مهاجرت مزدک میرزایی با یک آرشیو بزرگ ورزشی

ماجرای خروج مزدک میرزایی از ایران و پیوستنش به شبکه ایران اینترنشنال در سکوت خبری اتفاق افتاد و به گفته برخی افراد نزدیک به این مجری تلویزیون، او درباره پیشنهاد این شبکه ماهواره‌ای هیچ صحبتی با دوستانش نکرد. مزدک بعد از خروج از ایران هم پاسخ تماس دوستانش از جمله عادل فردوسی‌پور را نمی‌دهد و تلاش دارد در سکوت خبری به کارش ادامه دهد. شنیده‌ها حکایت از آن دارد که تمام مراحل حضور این مجری تلویزیون در کشور انگلیس به پایان رسیده و تنها نکته باقی‌مانده صدور اجازه کار مزدک میرزایی است.

شنیده‌های اعتمادآنلاین حاکی است ، اولین برنامه مزدک میرزایی در ماه جاری، یعنی مردادماه، روی آنتن شبکه ایران اینترنشنال خواهد رفت. مزدک میرزایی بخش بزرگی از آرشیو صداوسیما را هم با خودش از ایران خارج کرده و حالا می‌تواند با خیالی راحت فعالیتش را در خارج از ایران آغاز کند.

چند مجری دیگر صداوسیما از لندن پیشنهاد دارند؟

ماه گذشته خبر پیشنهاد 20 هزار پوندی شبکه ایران اینترنشنال به عادل فردوسی‌پور مطرح شد که حواشی زیادی هم برای او به همراه داشت. البته فردوسی‌پور خیلی زود این شایعه را تکذیب کرد و گفت: «هیچ‌گونه تماسی از این شبکه با من گرفته نشده و اگر هم‌ چنین پیشنهادی مطرح می‌شد، واضح است که آن را نمی‌پذیرفتم و پاسخم منفی بود.» حالا با مهاجرت مزدک به لندن، این سوال مطرح می‌شود که آیا ایران اینترنشنال به دیگر مجری‌های ورزشی صداوسیما هم پیشنهاد همکاری داده است یا نه؟

بی‌شک تصمیم‌های غلط مدیران صداوسیما، و در رأس آنها مدیر جوان شبکه سوم، باعث ناراحتی برخی از گزارشگران ورزشی شده و همین موضوع می‌تواند آنها را آماده پذیرش پیشنهادهای شبکه‌های ماهواره‌ای کند. شبکه‌هایی که بودجه‌های کلان دارند و قادرند با پیشنهادهای اغواکننده دل هر فردی را ببرند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها