سردار غلامعلی حیدری، معاون بسیج و امور استانهای سازمان پدافند غیرعامل کشور:

آمریکا و رژیم صهیونیستی را کلافه و سردرگم کرده‌ایم

معاون بسیج و امور استانهای سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: تدبیر و عقلانیت نظام و قدرت دفاعی بومی سبب شده است، تا امریکا و رژیم صهیونیستی دچار کلافگی و سردگمی شوند.

آمریکا و رژیم صهیونیستی را کلافه و سردرگم کرده‌ایم
کد خبر: 323814
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۱ ۱۵:۰۳:۴۳

اعتمادآنلاین| سردار غلامعلی حیدری، معاون بسیج و امور استانهای سازمان پدافند غیرعامل کشور طی سخنانی در همایش مدیران کل پدافند غیرعامل استانداران کشور با اشاره به اینکه دشمن در تلاش بود تا وضعیت سیاسی، اقتصادی و امنیتی کشور را تحت‌الشعاع سیاست‌های مزورانه خود قرار دهد، بیان کرد: با هدایت‌های رهبری و بصیرت مردم و هوشیاری مسئولان و به فضل الهی تمامی سیاست و برنامه‌های دشمن به شکست انجامیده و امروز ایران اسلامی دست برتر را در سطح منطقه و جهان دارا است.

وی با تاکید بر اینکه توان بازدارندگی ایران اسلامی موجب تحیر و شگفت‌زدگی بسیاری از ناظران بین‌المللی شده است، اظهار کرد: تدبیر و عقلانیت نظام و قدرت دفاعی بومی سبب شده است، تا امریکا و رژیم صهیونیستی دچار کلافگی و سردگمی شوند.

معاون بسیج و امور استانهای سازمان پدافند غیرعامل کشور با تاکید بر اینکه پدافند عامل و غیرعامل دو بال امنیت کشور هستند، افزود: مدیران کل پدافند غیرعامل در استانها باید تلاش کنند تا سیاست‌ها و الزامات پدافند غیرعامل را به نحو احسن اجرایی‌سازی کنند.

حیدری با بیان این که در قوانین و آیین‌نامه‌ها مسئولان و دستگاه‌های مختلف موظف به اجرای اصول و الزامات پدافند غیرعامل هستند، ادامه داد: امید داریم مدیران کل پدافند غیرعامل استان‌ها بتوانند یک هم‌افزایی و همگرایی بین مسئولان استان در راستای نهادینه‌سازی اصول و کلیات پدافند غیرعامل ایجاد کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها