کد خبر: 323840
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۱ ۱۵:۴۰:۰۰
| |

شکرالله حسن بیگی، رئیس ستاد انتخابات استان تهران:

سیاه‌نمایی و تخریب در فضای مجازی به عنوان چالش انتخابات شناسایی شد/ پیش‌بینی 13 میلیون و 633 هزار تعرفه رای برای انتخابات در استان تهران

رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: سیاه‌نمایی و تخریب‌ها در فضای مجازی به عنوان یک آسیب و چالش در ستاد انتخابات شناسایی شده است.

سیاه‌نمایی و تخریب در فضای مجازی به عنوان چالش انتخابات شناسایی شد/ پیش‌بینی 13 میلیون و 633 هزار تعرفه رای برای انتخابات در استان تهران
کد خبر: 323840
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۱ ۱۵:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| پنجمین جلسه ستاد انتخابات استان تهران با حضور جمال عرف، رئیس ستاد انتخابات کشور، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران، سید اسماعیل موسوی مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور و معاونان، مدیران و فرمانداران استانی عضو ستاد در محل استانداری تهران برگزار شد.

شکرالله حسن بیگی، رئیس ستاد انتخابات استان تهران در پنجمین جلسه ستاد انتخابات استان تهران اظهارکرد: برنامه ریزی برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و اولین میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، بر مبنای شعار راهبردی این دوره که از سوی ستاد انتخابات کشور به نام " انتخابات 98؛ گام دوم انقلاب، قانونمداری و بی طرفی و انسجام ملی" آغاز شده است.

وی افزود: 7604 شعبه اخذ رأی یعنی 6980 شعبه شهری و 624 شعبه روستایی در انتخابات پیش رو پیش بینی می شود.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران تصریح کرد: همچنین 13 میلیون و 633 هزار تعرفه رأی در انتخابات دوم اسفندماه و 6 حوزه انتخابیه در استان تهران پیش بینی شده است.

وی بیان کرد: بی طرفی کامل،اجرای دقیق قانون، صیانت از آرا و افزایش مشارکت عمومی از جمله اصول ستاد انتخابات استان تهران است.

حسن بیگی اظهار کرد: نشست با نخبگان، جوانان و بانوان، با نگاه ایجاد نگاه امیدواری در جامعه به منظور ایجاد مشارکت حداکثری در دستور کار است.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران تصریح کرد: ایجاد تعامل و برگزاری نشست با ائمه جماعات برای حفظ آرامش و بسترسازی فضای انتخابات در شهرستان های استان آغاز شده است.

وی افزود: سیاه نمایی و تخریب ها در فضای مجازی به عنوان یک آسیب و چالش در ستاد انتخابات شناسایی شده و لزوم همکاری شهرداری ها در شناسایی تخلفات تبلیغاتی نامزدها ضروری است.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها