بهزاد غلامپور:

استراماچونی و دستیارانش کاربلد هستند

بهزاد غلامپور، مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال استقلال، آندره‌آ استراماچونی و دستیارانش را مربیانی کاربلند دانست.

استراماچونی و دستیارانش کاربلد هستند
کد خبر: 323883
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۱ ۱۷:۴۳:۵۱

اعتمادآنلاین| ‌ بهزاد غلامپور، مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال استقلال درباره شرایط تیمی آبی‌پوشان گفت: شرایط تیم بسیار خوب است و تمرینات را به موقع آغاز کردیم و به خوبی ادامه دادیم. تمرینات خوبی را در ایران و ترکیه سپری کردیم و البته نباید فراموش کرد تیم و کادرفنی جدید شده‌اند و به زمان نیاز داریم تا به شکل واقعی خود برسیم.

وی در ادامه درباره تجربه کار کردن با سرمربی جدید استقلال، افزود: استراماچونی و دیگر دستیارانش واقعاً کاربلد هستند و هر کسی وظایف خود را انجام می‌دهد. در تیم ما برنامه‌ریزی حرف اول را می‌زند و همه چیز براساس برنامه پیش می‌رود.

مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال استقلال درباره شرایط دروازه‌بان‌های این تیم، بیان کرد: دروازه‌بان‌های ما شرایط خوبی دارند و به خوبی تمرین کرده‌اند. آنها بدنسازی خوبی انجام دادند و طبق برنامه پیش می‌رویم. حسینی دروازه‌بان خوب و ملی‌پوش ما کاملاً آماده است و شرایط خوبی دارد. امیدوارم سال خوبی داشته باشیم و به اهدافی که ترسیم کردیم، دست پیدا کنیم.

غلامپور در ادامه با اشاره به اهمیت حل شدن پرونده پروپیچ کروات، خاطر نشان کرد: واقعاً اعضای کادر مدیریتی زحمت کشیدند. فشار زیادی روی تیم و باشگاه بود و هواداران نگران بودند. باشگاه با یک ظرافت و مدیریت خاص این چالش را رد کرد، چون در غیر این‌صورت کار سخت می‌شد و مطمئناً نمی‌توانستیم لیگ را ادامه بدهیم. خدا کمک کرد و مدیران باشگاه با درایت کار خود را انجام دادند و پرونده بزرگی را بستند.

وی در پایان صحبت‌های خود تصریح کرد: تمام تلاش و زحمت‌های خود را برای هواداران به کار می‌گیریم. هیچ مربی نمی‌گوید تیم من قهرمان می‌شود و هیچ‌کس نمی‌تواند وعده بدهد. به اعتقاد من تکلیف لیگ هفته آخر مشخص می‌شود. فصل گذشته شاید اگر اشتباهات داوری نبود، شرایط برای استقلال تغییر می‌کرد، اما ما از هفته اول برای خوشحالی هواداران و با انگیزه فراوان به میدان می‌رویم تا بهترین نتایج را کسب کنیم.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها