سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خبر داد:

آتش‌سوزی گسترده در یک مجتمع تجاری در غرب تهران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از وقوع یک آتش‌سوزی گسترده در یک مجتمع تجاری در غرب تهران خبر داد.

آتش‌سوزی گسترده در یک مجتمع تجاری در غرب تهران
کد خبر: 323898
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۲ ۰۸:۰۶:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران در خصوص حادثه آتش سوزی یک مجتمع تجاری در غرب تهران در بلوار کوهک گفت: در ساعت 2 بامداد وقوع یک فقره آتش‌سوزی گسترده به سامانه آتش‌نشانی تهران اعلام شد.

وی افزود: از آنجا که حجم تماس‌های مردمی با سامانه 125 زیاد بود و همه اعلام کرده بودند که آتش سوزی وسیعی در مجتمع تجاری رخ داده است مأموران 7 ایستگاه آتش نشانی به همراه 5 نردبان و تعداد زیادی دستگاه های اطفاء حریق به محل حادثه اعزام شدند.

ملکی گفت: آتش نشانان ظرف مدت 4 دقیقه به محل حادثه رسیدند و مشخص شد یک مجتمع تجاری 5 طبقه که در کنار آن یک مجتمع اداری 10 طبقه وجود دارد شعله ور شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران خاطرنشان کرد: نمای این ساختمان که از جنس کامپوزیت بود در حال سوختن بود و البته چند مغازه در طبقه اول و پنجم این مجتمع نیز شعله ور شده بودند.

وی گفت: از آنجا که احتمال داده می شد که آتش به نمای ساختمان 10 طبقه نیز سرایت کند مأموران آتش نشانی کار اطفای حریق را با سرعت آغاز کردند و خوشبختانه این کار به نتیجه رسید و خیلی زود آتش مهار شد.

ملکی تصریح کرد: در یکی از اضلاع این مجتمع تجاری یک برج مسکونی وجود داشت که برای رفع خطرات احتمالی و اینکه آتش به هر تقدیر ساکنان برج را تهدید می‌کرد این افراد هم از ساختمان تخلیه شدند اما خوشبختانه هیچ اتفاقی رخ نداد و آتش اطفاء شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران با اشاره به اینکه خوشبختانه در این حادثه کسی مصدوم نشده و مورد فوتی نیز نداشته این گفت: آتش نشانان در حال لکه گیری و بازبینی محل هستند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها