رئیس پلیس پایتخت اعلام کرد:

مراجعه روزانه 17 هزار نفر به کلانتری‌‌ها و پلیس فتا

رئیس پلیس پایتخت از مراجعه روزانه 2 هزار نفر به پلیس فتا و 15هزار نفر به کلانتری‌ها و 2 هزار نفر به پلیس فتا خبر داد.

مراجعه روزانه 17 هزار نفر به کلانتری‌‌ها و پلیس فتا
کد خبر: 324069
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۲ ۱۱:۵۶:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در مراسم افتتاح استودیوی رادیویی و تلویزیونی پلیس پایتخت با بیان اینکه این استودیو با این باور راه‌اندازی شد که بتوانیم قدرت آموزشی خود را بالا ببریم گفت: اقدامات آموزشی پلیس بر اقدامات قهرآمیز ارجحیت دارد.

وی ادامه داد: این استودیو می‌تواند الگویی برای پلیس دیگر استان‌ها باشد و امیدواریم بتوانیم گام‌های بلندی برای خدمت به مردم برداریم.

سردار رحیمی گفت: دومین هدف ما در راه‌اندازی این استودیو، ارتقای احساس امنیت در جامعه است همچنان‌که در یک ماهه گذشته سه درصد کاهش وقوع جرایم در تهران داشتیم و بر اساس شاخص‌ها از بالاترین ضریب امنیتی در سطح کشور برخورداریم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه سومین هدف، ارتقای انضباط اجتماعی است خاطرنشان کرد: قرارگاه ایجاد نظم و انضباط در شهر تهران توسط پلیس و شهرداری راه‌اندازی شده است و امروز طول خیابان‌های ولی‌عصر انقلاب پیروزی و تقی‌آباد پاکسازی شد.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه چهارمین هدف ما ارتباط با مردم است، عنوان کرد: روزانه دو هزار نفر به پلیس فتا و 15 هزار نفر به کلانتری‌ها مراجعه می‌کنند که با حضور پلیس‌های تخصصی در این استودیو آموزش‌های لازم به مردم ارائه خواهد شد، تا جرایم کاهش یابد

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها