کد خبر: 324125
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۲ ۱۳:۴۱:۰۰
| |

هانیه توسلی و پژمان جمشیدی به شبکه نمایش خانگی می‌آیند

فیلم‌های «کلمبوس» با بازی هانیه توسلی و مجید صالحی و «تگزاس 2» با بازی سام درخشانی و پژمان جمشیدی مجوز پخش در شبکه نمایش خانگی را دریافت کردند.

هانیه توسلی و پژمان جمشیدی به شبکه نمایش خانگی می‌آیند
کد خبر: 324125
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۲ ۱۳:۴۱:۰۰

اعتمادآنلاین| در جلسات اخیر شورای پروانه نمایش خانگی، برای فیلم‌های سینمایی ایرانی «دایان» به تهیه کنندگی محمد حمزه‌زاده و کارگردانی بهروز نورانی‌پور، «جاده قدیم» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی منیژه حکمت، «کلمبوس» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی هاتف علیمردانی، «تگزاس2» به تهیه‌کنندگی ابراهیم عامریان و کارگردانی مسعود اطیابی و داستانی بلند «بچه‌ای با جوراب قرمز» به تهیه کنندگی و کارگردانی خداداد جلالی پروانه نمایش خانگی صادر شد.

در این جلسه با نمایش قسمت جدید سریال «نهنگ آبی» و سه عنوان فیلم کوتاه و یک عنوان فیلم مستند موافقت شد.

شورای پروانه ساخت آثار غیرسینمایی، برای فیلم های بلند داستانی «استخر» به تهیه‌کنندگی شهرزاد سیفی و کارگردانی عبد آبست، «زمستان بود» به تهیه‌کنندگی بهمن کامیار و کارگردانی وحید پرشاد و «شغل: پولدار» به تهیه‌کنندگی سید مرتضی حسینی و کارگردانی سید مجتبی اسدی پور پروانه ساخت صادر شد.

همچنین به تازگی پروانه نمایش برای دو فیلم «بی وزنی» به تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته، کارگردانی و نویسندگی مهدی فرد قادری و «رویای سهراب» به تهیه کنندگی، کارگردانی و نویسندگی علی قوی‌تن صادر شد.

منبع: خبرآنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها