کد خبر: 324253
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۳ ۰۹:۱۵:۳۴
| |

درهای لیورپول به روی کوتینیو بسته شد

سرمربی تیم فوتبال لیورپول به همه گمانه‌زنی‌ها درباره احتمال بازگشت ستاره برزیلی سابق این تیم پایان داد.

درهای لیورپول به روی کوتینیو بسته شد
کد خبر: 324253
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۳ ۰۹:۱۵:۳۴

اعتمادآنلاین| ‌ یورگن کلوپ سرمربی تیم فوتبال لیورپول به هواداران لیورپول هشدار داد که منتظر بازگشت فیلیپه کوتینیو به این تیم نباشند.

کوتینیو ماه ژانویه سال 2018 برخلاف میل باشگاه لیورپول این تیم را به مقصد بارسلونا ترک کرد و البته با رفتنش به اسپانیا درآمدی 142 میلیون پوندی برای قرمزپوشان مرسی‌ساید به ارمغان آورد.

برخلاف فصل اول حضورش در نوکمپ، کوتینیو فصل گذشته روزهای پرفروغی در بارسلونا نداشت و حتی بعضاً از سوی هواداران بارسلونا هو شد. به همین دلیل گمانه‌زنی‌هایی درباره خروج او از جمع بازیکنان تیم قهرمان فصل گذشته لالیگا و احتمال بازگشتش به آنفیلد هم مطرح شد که اکنون کلوپ می‌گوید چنین اتفاقی رخ نخواهد داد.

کلوپ به ESPN گفت: در کل، فیلیپه کوتینیو می‌تواند به هر تیمی در این دنیا کمک کند و من از این بابت صد درصد مطمئنم. پس مسئله این نیست که او نمی‌تواند به ما کمک کند. من کوتینیو را دوست دارم. او فوتبالیست فوق‌العاده‌ای است اما برگرداندن او به تیم‌مان نیاز ماندن مبالغ بسیار هنگفتی است و امسال هم ما در وضعیتی نیستیم که توان پرداخت چنین ارقامی را داشته باشیم.

کلوپ افزود: برگشتن کوتینیو غیرممکن است. همانطور که گفتم او توانایی ارتقای سطح بازی هر تیمی را دارد که این شامل تیم ما هم می‌شود اما من واقعاً امیدوارم که کوتینیو بتواند یک بار دیگر شانسش را در بارسلونا امتحان کند. شاید هم امتحان کرده و به نتیجه هم رسیده باشد. ما با هم ارتباط داریم اما آنقدر به یکدیگر نزدیک نیستیم که دقیقاً بدانم الان چگونه کار می‌کند. این چیزهایی که درباره‌اش می‌شنوید فقط خبرهای روزنامه‌هاست و از این جور چیزها. اگر همه چیزهایی که روزنامه‌ها می‌نویسند درست بود که باید حیرت کرد. اگر این داستان چیزی شبیه آنچه که آنها درباره من می‌نویسند باشد، می‌گویم که کوتینیو کاملاً در بارسلونا خوشحال است و می‌خواهد یک قرارداد جدید 6 ساله یا بیشتر ببیندد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها