کد خبر: 324386
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۳ ۱۴:۵۰:۲۲
| |

پروانه سلحشوری عضو فراکسیون زنان مجلس:

برخی زنان توانمند به عنوان گزینه تصدی آموزش و پرورش مطرح هستند

یک عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی با استقبال از معرفی یک زن به عنوان گزینه وزارت آموزش و پرورش گفت که وزیر پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش باید از حمایت معلمان برخوردار باشد.

برخی زنان توانمند به عنوان گزینه تصدی آموزش و پرورش مطرح هستند
کد خبر: 324386
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۳ ۱۴:۵۰:۲۲

اعتمادآنلاین| پروانه سلحشوری با اشاره به برخی گمانه‌زنی‌ها درباره گزینه‌های وزارت آموزش و پرورش گفت: این روزها بحث‌های زیادی در مورد گزینه‌های تصدی وزارت آموزش و پرورش مطرح است، از طرفی آقای دکتر حسینی سرپرست فعلی وزارت آموزش و پرورش فرد شناخته شده و دارای سابقه قابل قبولی است اما گمانه‌زنی‌ها به سمت و سوی دیگری هم رفته و گزینه‌های دیگری هم مد نظر هستند که انتظار می‌رود نهایتا فردی به عنوان گزینه تصدی این وزارتخانه از سوی دولت انتخاب شود که از حمایت معلمان نیز برخوردار باشد.

وی با بیان اینکه روند معرفی وزیر آموزش و پرورش به طول انجامیده، ادامه داد: این وزارتخانه، وزارتخانه بسیار حساسی است و با پرورش انسان رابطه مستقیمی دارد اما متأسفانه در سال‌های گذشته از ثبات برخوردار نبوده و تغییرات مدیریتی زیادی را گذرانده است.

سلحشوری با بیان اینکه بیش از 70 درصد کارکنان وزارت آموزش و پرورش را زنان تشکیل می‌دهند، تصریح کرد: معرفی یک زن برای تصدی وزارت آموزش و پرورش می‌تواند گزینه خوبی باشد البته باید فرد مقتدر و محبوبی باشد که سابقه کار در آموزش و پرورش را از جزء تا کلان داشته باشد، مشکلات این وزارتخانه را بشناسد و با قشر معلم نیز ارتباط برقرار کرده باشد چرا که اداره کردن این وزارتخانه کار ساده‌ای نیست.

وی با بیان اینکه برخی زنان توانمند و باسابقه به عنوان گزینه تصدی آموزش و پرورش مطرح هستند، تأکید کرد:‌ امیدواریم رئیس جمهور هم به گروه‌های مختلف اجتماعی توجه کند و گزینه‌ای را از بین زنان مطرح انتخاب کند که قطعا مجلس نیز از آن حمایت خواهد کرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها