کد خبر: 324639
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۴ ۱۳:۳۶:۳۸
| |

پروانه مافی، نماینده مجلس شورای اسلامی:

برگزاری انتخابات الکترونیک تجربه خوبی است

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برگزاری انتخابات الکترونیک تجربه خوبی است، گفت: تاکنون یک مورد اشکال که مربوط به روش برگزاری الکترونیکی باشد، گزارش نشده است.

برگزاری انتخابات الکترونیک تجربه خوبی است
کد خبر: 324639
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۴ ۱۳:۳۶:۳۸

اعتمادآنلاین| پروانه مافی، نماینده مجلس شورای اسلامی در بازدید از ستاد اجرایی مرکزی پنجمین دوره انتخابات شورایاری‌ها بیان کرد: برای اولین بار است که در کلانشهر تهران انتخابات الکترونیکی برگزاری می شود. نگران نحوه اجرا و برگزاری الکترونیکی این انتخابات بودم اما تاکنون یک مورد اشکالی که مربوط به روش برگزاری الکترونیکی باشد، گزارش نشده است و اگر اشکالات فنی پیش آمده باشد، خیلی سریع این مشکلات رفع شده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی موفقیت در برگزاری انتخابات الکترونیک را تجربه خوبی دانست و گفت: این تجربه می تواند به برگزاری انتخابات الکترونیک مجلس کمک کند. به همین دلیل نحوه اجرای آن بسیار اهمیت دارد.

او مشارکت شهروندان در رای دادن را خیلی خوب عنوان کرد و افزود: در محلات مختلف ثبت نام ها خیلی خوب بود و امیدوارم اداره شهر از تفویض به مدیران حرفه ای به مدیران مشارکتی منتقل شود. شورایاران باید به طور مستقیم با توجه به شناختی که از محلات دارند، مشکلات را رفع کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها