الیاس حضرتی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی:

گزارش کمیسیون اقتصادی درباره لایحه مالیات بر ارزش افزوده نهایی شد/ گزارش کمیسیون فردا به هیات رئیسه ارسال می‌شود

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، از نهایی شدن گزارش کمیسیون متبوعش درباره لایحه دو شوری مالیات بر ارزش افزوده نهایی خبر داد و گفت: گزارش کمیسیون فردا به هیات رئیسه ارسال می‌شود تا در دستورکار صحن علنی قرار گیرد.

گزارش کمیسیون اقتصادی درباره لایحه مالیات بر ارزش افزوده نهایی شد/ گزارش کمیسیون فردا به هیات رئیسه ارسال می‌شود
کد خبر: 324656
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۴ ۱۴:۰۲:۰۳

اعتمادآنلاین| الیاس حضرتی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست صبح امروز(جمعه 4 مرداد ماه) کمیسیون متبوع خود درباره لایحه دو شوری مالیات بر ارزش افزوده، بیان کرد: طی دو تا سه سال گذشته جلسات متعددی در کمیسیون اقتصادی درباره بررسی لایحه مالیات بر ارزش افزوده با حضور دستگاه های متخلف برگزار شد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه کمیته تخصصی لایحه مالیات بر ارزش افزوده حدود 500 جلسه برای بررسی این لایحه برگزار کرد، افزود: تمامی مباحث در حوزه مالیات بر ارزش افزوده با حضور کارشناسان دولتی، مسئولان وزارتخانه‌های مختلف، نمایندگان بخش خصوصی و تمام افراد صاحب نظر در این زمینه بررسی شد.

وی با اشاره به اینکه از روز نخست قبول مسئولیت کمیسیون اقتصادی بر نهایی شدن سریع موضوع لایحه مالیات بر ارزش افزوده تاکید کرده است، ادامه داد: اگر موضوع لایحه مالیات بر ارزش افزوده در مجلس جمع بندی نشود حتما زمانی فرا می رسد که دیگر وقت و عمر مجلس اجازه نمی دهد که این موضوع مورد بررسی قرار گیرد.

گزارش نهایی کمیسیون فردا برای چاپ به هیات رئیسه ارسال می‌شود

حضرتی تاکید کرد: از روز اول اجلاسیه چهارم کمیسیون اقتصادی در مجلس دهم اعلام کردم که هر پیشنهاد و نظری که درباره لایحه دو شوری مالیات بر ارزش افزوده وجود دارد باید سریعاً با حضور دستگاه ها و افراد موردنیاز جمع بندی شود.

وی با بیان اینکه هیچ فردی نمی‌تواند مدعی شود که پیشنهادی درباره لایحه مالیات بر ارزش افزوده مطرح کرده اما مورد بررسی قرار نگرفتهاست، افزود: روز سه شنبه کمیسیون اقتصادی به یک جمع‌بندی درباره لایحه دو شوری مالیات بر ارزش افزوده رسید و مقرر شد صبح امروز جلسه ای با حضور جمعی از اعضای کمیسیون اقتصادی، مرکز پژوهش‌های مجلس و سازمان امور مالیاتی برای بررسی پیشنهادات باقی مانده برگزار شود که در این جلسه تمام بندهای باقیمانده مورد بررسی قرار گرفت و مباحث مختلف اجرایی آن لحاظ شد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گزارش کمیسیون متبوعش درباره لایحه دو شوری مالیات بر ارزش افزوده در نشست امروز جمع بندی شد، تصریح کرد: پس از انجام ویرایش ها، گزارش نهایی کمیسیون فردا تا برای چاپ به هیئت رئیسه ارسال می شود تا در دستورکار صحن علنی مجلس قرار گیرد.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها