توزیع بستنی رایگان بین مسافران برای مبارزه با گرما

یک استارتاپ بریتانیایی برای مبارزه با گرمای بی‌سابقه هوا دست به اقدامی جالب زده است. این استارتاپ به صورت رایگان بین مسافرانی که وارد سامانه‌های اتوبوس و تاکسی لندن می‌شوند، بستنی می‌دهد.

توزیع بستنی رایگان بین مسافران برای مبارزه با گرما
کد خبر: 324679
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۴ ۱۴:۴۷:۵۶

اعتمادآنلاین| گرمای تابستان امسال در تمامی کشورهای جهان بی‌سابقه است. بر همین اساس نیز استارتاپی لندنی که وظیفه ارسال خوراکی به نقاط مختلف بریتانیا را بر عهده دارد، تصمیم گرفته در یک اقدام جالب بین مردم بستنی توزیع کند.

البته توزیع بستنی در همه ساعات رخ نمی دهد و استارتاپ دلیورو فقط در ساعات اوج گرما برای مثال از 12 تا 3 این کار را در ایستگاههای مرکزی انجام می دهد. جی گروس مدیر دلیورو گفت: گرمای تابستان امسال وحشتناک است و ما قصد داریم برای همه افراد فرصتی برای خنک شدن و مبارزه با گرما ایجاد کنیم.

البته دلیورو، تنها استارتاپی نیست که به مردم برای مبارزه با گرمای امسال کمک می‌کند. استارتاپ‌های دیگری نیز با ارائه یخ خشک به مردم کمک می‌کنند آنها سریع‌تر خنک شوند و برخی فروشندگان نیز از موقعیت استفاده کرده و با محصولات خنک خود کاسبی پررونقی به راه انداخته‌اند.

برخی فروشندگان برای تشویق مردم به خرید انواع محصولات و آبمیوه‌های خنک روی انواع بستنی، آبمیوه و... هدیه گذاشته اند. یعنی با خرید هر یک از این اقلام، افراد جایزه و شانس شرکت در قرعه کشی را خواهند داشت.

منبع: انتخاب

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها