در قسمت سی‌وپنجم «سلول گفت‌وگو» ببینید:

از «کیهان کاریکاتور» تا «به وقت شام» در گفت‌وگوی «اعتمادآنلاین» با سهیل دانش‌اشراقی

نام سهیل دانش‌اشراقی را وقتی که نوجوان بود شنیدم. کار سهیل در کیهان کاریکاتور چاپ می‌شد. کارهای خوب و بی‌نقصی بودند. سهیل در کنار تمامی کارهایی که در حیطه بصری می‌کند، خوانندگی و نوازندگی هم کرده و این کار را با استادی انجام می‌دهد.

حجم ویدیو: 53.77M | مدت زمان ویدیو: 00:17:55 دانلود ویدیو
کد خبر: 324682
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۴ ۱۷:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| نام سهیل دانش‌اشراقی را وقتی که نوجوان بود شنیدم. در آن زمان من هم تازه اسمم مطرح می‌شد. کار سهیل در کیهان کاریکاتور چاپ می‌شد. کارهای خوب و بی‌نقصی بودند. بعدها فهمیدم که صاحب آن کارها یک نوجوان است. باورپذیر نبود. با خودم می‌گفتم مگر می‌شود در این سن به این خوبی کار کرد؟ طبیعتاً به شکل نرمال نه، اما کلمه نبوغ را برای همین جاها گذاشته‌اند. سهیل نبوغ داشت. معمولاً به شکل معمول این عنوان را کسی به کسی نمی‌دهد، اما سهیل نبوغ دارد و با جرات این را می‌گویم. او هر جا که قدم گذاشته کار خارق‌العاده کرده، از طراحی کانسپت و فضا برای بازی گرفته تا کارتون و طراحی صحنه و...

علاقه‌مندان او می‌دانند که کارهایش محدود به جغرافیای ما نیست و فعالیت‌هایش هم این را ثابت می‌کند. سهیل در کنار تمامی کارهایی که در حیطه بصری می‌کند، خوانندگی و نوازندگی هم کرده و این کار را با استادی انجام می‌دهد. کارهای چندصدایی او در فضای مجازی، گواهی است بر این مدعا. سهیل اخیراً برای سینما هم طراحی صحنه می‌کند. برجسته‌ترین همکاری او با کارگردان‌های داخلی، طراحی کانسپت، فضا و استوری‌برد در «به وقت شام» است. گفت‌وگوی مفصل ما را با سهیل ببینید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها