روش عجیب خواستگاری توماس ادیسون از همسرش

در طول تاریخ بسیاری از مشاهیر دو یا حتی چند بار ازدواج کرده‌اند و میان این ازدواج‌ها نوع خواستگاری توماس ادیسون از همسر دومش در نوع خود جالب است.

روش عجیب خواستگاری توماس ادیسون از همسرش
کد خبر: 324755
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۵ ۰۸:۲۶:۲۳

اعتمادآنلاین| توماس ادیسون یکی از افرادی بود که برخلاف دوران کودکی، دوران بزرگسالی خود را با شهرت و محبوبیتی مضاعف طی کرد. جالب است بدانید که ادیسون برای خواستگاری از همسر دوم خود از روشی جالب استفاده کرده است.

همسر اول توماس ادیسون مری نام داشت، زندگی توماس و مری بسیار گرم و شاد بود اما متاسفانه مری پس از مدتی از زندگی مشترکشان جان باخت، پس از مدتی از مرگ مری ادیسون با مینا میلر در خانه دوستانش آقا و خانم جیلیارد، ملاقات کرد. آن ها به سرعت به یکدیگر علاقه مند شدند اما آن زمان ها اولا ازدواج مرد زن مرده با دختر جوان چندان مرسوم نبود و دوما خانواده مینا از ارتباط آن دو چندان رضایت نداشتند.

در نتیجه ادیسون به مینا زبان مورس را یاد داد و برای برقراری ارتباط با او از انگشتان خود استفاده می کرد. جالب است بدانید برای خواستگاری از همسرش نیز از زبان مورس استفاده کرد. طبیعی است که همسرش نیز با زبان مورس به او گفت بله. نکته جالب تر این که روش مذکور تا مدت‌ها بین برخی زوج ها رایج شده بود و سعی می کردند در جمع های شلوغ با زبان مورس با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

منبع: انتخاب

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها