کد خبر: 324775
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۵ ۰۸:۴۴:۴۶
| |

سوال از وزیران امور خارجه و دادگستری در دستور کار این هفته مجلس

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه و علیرضا آوایی وزیر دادگستری این هفته برای پاسخ به سوالات تعدادی از نمایندگان در مجلس حضور می‌یابند.

سوال از وزیران امور خارجه و دادگستری در دستور کار این هفته مجلس
کد خبر: 324775
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۵ ۰۸:۴۴:۴۶

اعتمادآنلاین| نمایندگان مجلس شورای اسلامی این هفته روزهای یکشنبه، دوشنبه(دو نوبت صبح و عصر) و سه شنبه جلسه علنی دارند.

محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه برای پاسخ به سوالات مصطفی کواکبیان نماینده تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس و تعدادی از نمایندگان(یک فقره) و عبدالکریم حسین‌زاده نماینده نقده و اشنویه و تعداد دیگری از نمایندگان و محمدحسین قربانی نماینده آستانه اشرفیه (یک فقره) در مجلس حضور می یابد.


علیرضا آوایی وزیر دادگستری هم برای پاسخ به سوالات جهانبخش محبی‌نیا نماینده میاندوآب، شاهین دژو تکاب (یک فقره) و حسن کامران دستجردی نماینده اصفهان (یک فقره) این هفته به مجلس می‌رود.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار است طرح اصلاح موادی از قانون آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، طرح الحاق یک تبصره به ماده (182) قانون آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، لایحه مدیریت بحران کشور و رد طرح یک فوریتی راه‌اندازی و استفاده از پیام‌رسان‌های مالی و انعقاد پیمان‌های پولی دو و چندجانبه در تجارت خارجی را در مجلس بررسی کنند.

بررسی لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به موافقتنامه حمل و نقل بین‌المللی مواد غذایی فسادپذیر و تجهیزات خاص کاربردی برای اینگونه جابه‌جایی‌ها، طرح استفساریه ماده (36) قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور، لایحه تصویب پروتکل‌های مربوط به اصلاح بند (الف) ماده (50) و ماده (56) کنوانسیون هواپیمایی کشوری بین‌المللیو طرح استفساریه بند (2) ماده (2) قانون مالیات‌های مستقیم در دستور کار این هفته مجلس قرار دارد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی همچنین قرار است لایحه موافقت‌نامه سرویس‌های هوایی دوجانبه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت کشور کویت، طرح اصلاح ماده (133) قانون مالیات‌های مستقیم، لایحه موافقتنامه چهارچوب تسهیل تجارت بدون کاغذ فرامرزی در آسیا و اقیانوسیه و طرح اصلاح موادی از قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری را بررسی کنند.

همچنین قرار است گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد پذیرش خارج از ظرفیت دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی، گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد حادثه آتش‌سوزی مدرسه دخترانه در زاهدان را مورد بررسی قرار دهند.

این هفته همچنین گزارش کمیسیون عمران مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از قراردادهای منعقده برای تامین هواپیما و نوسازی سیستم‌های ناوبری هوایی توسط وزارت راه و شهرسازی و گزارش کمیسیون عمران مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) این هفته در مجلس قرائت می‌شود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها