کد خبر: 324829
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۵ ۰۹:۳۱:۵۱
| |

غلیرضا فغانی:

فوتبال و داوری ما با هم سنخیت دارند

علیرضا فغانی، داور بین المللی فوتبال ایران گفت: خوشحالم که دوره‌ای چهار روزه برای سیستم VAR برگزار شد و با حضور سوبخیدین این جلسه خیلی خوب بود.

فوتبال و داوری ما با هم سنخیت دارند
کد خبر: 324829
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۵ ۰۹:۳۱:۵۱

اعتمادآنلاین| ‌ علیرضا فغانی در حاشیه کلاس توجیهی داوران فوتبال اظهار داشت: خوشحالم که دوره‌ای چهار روزه برای سیستم VAR برگزار شد و با حضور سوبخیدین این جلسه خیلی خوب بود. جلسه‌ای هم که امروز برگزار می‌شود، جلسه‌ای سالانه برای توجیه و هماهنگی داوران است.

وی در مورد اینکه اسپانسر داوران هم تغییر کرده است و آیا این تغییر کمک خواهد کرد تا داوران هم شرایط و درآمد بهتری داشته باشند، گفت: معمولاً اوایل حضور اسپانسرها، پولی پرداخت می‌شود که در بخش آموزش و هزینه داوران این پول را هزینه می‌کنند. با این حال مهم نیست که اسپانسر داوران چه کسی باشد، همین که لباس خوبی برای داوران فراهم شده، مراسمی شکیل برگزار شده است و به جامعه داوری احترام گذاشته‌اند، فکر می‌کنم اتفاق خوبی است.

داور بین‌المللی فوتبال کشورمان در واکنش به این مسئله که داوران فصل پرحاشیه‌ای را پشت سر گذاشتند و آیا در فصل جدید شرایط بهتر خواهد شد یا نه، اظهار داشت: به نظرم اصول داوری فرق نکرده است. ما هم چه از نظر فوتبالی و چه از نظر داوری خیلی فرق نکرده‌ایم، اما هر سال می‌گویند فصل قبل خیلی خوب نبوده است. به نظرم همه چیز ما با هم دیگر همخوانی دارد و فوتبال و داوری ما با هم سنخیت دارند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها