کد خبر: 324841
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۵ ۱۰:۲۰:۰۰
| |

در گفت‌و‌گو با «اعتمادآنلاین» مطرح شد:

تکذیب خبر نوزادفروشی در تهران از سوی عضو شورای شهر/ فخاری، عضو شورای شهر تهران: یک خبرگزاری تیتر اشتباه زد

هفته گذشته خبری مبنی بر اشاره به معضل نوزادفروشی در یکی از محله‌های تهران توسط رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران منتشر شد. خبری که حالا الهام فخاری، در گفت‌و‌گو با «اعتمادآنلاین»، آن را تکذیب کرد.

تکذیب خبر نوزادفروشی در تهران از سوی عضو شورای شهر/ فخاری، عضو شورای شهر تهران: یک خبرگزاری تیتر اشتباه زد
کد خبر: 324841
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۵ ۱۰:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ روز 30 تیرماه خبری منتشر شد که حکایت از نوزادفروشی در یکی از محله‌های شهر تهران داشت. طبق این خبر، الهام فخاری، عضو شورای شهر تهران، به این موضوع اشاره کرده و آن را یکی از آسیب‌های پنهان و پیچیده در جامعه دانسته بود که پیامدهای دشوار اقتصادی می‌تواند بر آن اثرگذار باشد.

این خبر اما امروز از سوی این عضو شورای شهر تهران تکذیب شد.

فخاری با تکذیب این خبر به اعتمادآنلاین گفت: «تیتر این خبر طوری بود که سوال مطرح‌شده از سوی خبرنگاران را به نقل از بنده منتشر کردند. اما من خودم به هیچ عنوان چنین حرفی نزدم.»

فخاری با اشاره به گفت‌و‌گو با خبرنگاران در حاشیه صد و پنجاه و ششمین جلسه شورای شهر عنوان کرد: «خبرنگاران از من پرسیدند که آیا از موضوع نوزادفروشی در شهر تهران آمار و اطلاعاتی دارید که من جواب دادم خیر. پس از آن، پرسیدند مگر مسئول کمیته اجتماعی نیستید، چرا از چنین موضوع مهمی بی‌خبرید و من هم برایشان توضیح دادم که این موضوع مرتبط با مدیریت شهری نیست. اعضای شورای شهر باید درباره مواردی کار کنند که در حوزه مدیریت شهری باشد. اگرچه این موضوع اجتماعی است، اما بیشتر جنبه آسیب‌های اجتماعی و انتظامی دارد نه شورای شهر.»

عضو کمیته اجتماعی شورای شهر تهران در ادامه گفت: «البته که این موضوع برای من به عنوان یک کنشگر اجتماعی اهمیت دارد، اما این آسیب اجتماعی در شورای شهر جایی ندارد. گزاره نوزادفروشی به طور مشخص از سوی خبرنگاران مطرح شد و من هم توضیح دادم که این موضوع در حیطه کار ما نیست. با وجود این، تیتر اشتباه زدند.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها