کد خبر: 324881
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۵ ۱۰:۳۷:۵۵
| |

فراخوان 146 پروژه مشارکتی در طرح اقدام ملی مسکن

آگهی فراخوان مشارکت در ساخت سازمان ملی زمین و مسکن با معرفی 146 پروژه مشارکتی در سراسر کشور از طریق روزنامه های کثیرالانتشار اعلام عمومی شد.

فراخوان 146 پروژه مشارکتی در طرح اقدام ملی مسکن
کد خبر: 324881
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۵ ۱۰:۳۷:۵۵

اعتمادآنلاین| به گزارش روابط عمومی سازمان ملی زمین و مسکن در سال رونق تولید و پیرو دستورات ریاست جمهوری در مورد تولید مسکن و مقارن با اعیاد بزرگ قربان و غدیر سازمان ملی زمین و مسکن در نظر دارد پروژه هایی را در قالب مشارکت از طریق ادارات کل راه و شهرسازی استان محل پروژه در سراسر کشور با برگزاری فراخوان عمومی واگذار کند.

همه سرمایه گذاران حقیقی و حقوقی دارای توان مالی و مدیریتی که از افراد حقیقی و حقوقی دارای صلاحیت فنی (انبوه سازی یا پیمانکاری) استفاده می کنند یا سازندگان حرفه ای صلاحیت‌دار که دارای توان مالی و مدیریتی باشند می‌توانند برای دریافت اسناد و مدارک فراخوان از روز سه‌شنبه هشتم مرداد تا سه شنبه 15 مرداد به دبیرخانه ادارات کل راه و شهرسازی استانها مراجعه و اسناد مربوطه را دریافت کنند.

آخرین مهلت تحویل پیشنهادها تا پایان ساعت اداری روز شنبه مورخ 26 مرداد است و بعد از این زمان هیچگونه پیشنهادی پذیرفته نخواهد شد.

جلسه بازگشایی پاکت‌ها ساعت 14 روز یکشنبه 27 مرداد است و محل دریافت اسناد و تحویل پاکت‌ها، دبیرخانه اداره کل راه و شهرسازی استان‌ها است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها