کد خبر: 324894
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۵ ۱۰:۵۲:۰۳
| |

تمجید هافبک پیشین چلسی از کریستین پولیسیچ

ادن هازارد با تمجید از کریستین پولیسیچ عنوان کرد این بازیکن می‌تواند یکی از بهترین بازیکنان جهان شود.

تمجید هافبک پیشین چلسی از کریستین پولیسیچ
کد خبر: 324894
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۵ ۱۰:۵۲:۰۳

اعتمادآنلاین| چلسی که محروم از خرید بازیکن است، در زمستان کریستین پولیسیچ را با قراردادی به ارزش 64 میلیون یورو به خدمت گرفت تا این بازیکن جانشین ادن هازارد در تیم آبی پوش لندنی شود.

ادن هازارد با تمجید از این بازیکن گفت: من پولیسیچ را به خوبی می‌شناسم و باید تاکید کنم که او در توان و ظرفیت را دارد تا به یکی از بهترین بازیکنان جهان تبدیل شود. او بازیکن خوبی است و الان در یکی از بهترین تیم های جهان بازی می کند و این فرصت برای او ایجاد شده است تا بتواند خودش را نشان دهد. من پولیسیچ را بازیکن مهمی می دانم که می تواند در آینده بهتر از این هم شود.

او در ادامه گفت: من در تمام مدتی که در تیم چلسی بودم همواره تلاش کردم تا در هر دیددار بهترین بازیها را برای تیمم به نمایش بگذارم و تیمم را به سمت قهرمانی هدایت کنم. الان بهترین ها را برای تیم سابق خود آرزو می کنم و امیدوارم این تیم بتواند در اهدافی که دارد موفق ظاهر شود و به قهرمانی برسد.

خوشبختانه در روزهای آخر حضورم در چلسی موفق شدم قهرمانی در لیگ اروپا را نیز با تیم به دست بیاورم و با خاطره خوب از این تیم بروم.

فرانک لمپارد اسطوره باشگاه چلسی و سرمربی فصل قبل دربی کانتی انگلیس با عقد قراردادی سه ساله رسماً به عنوان سرمربی چلسی انتخاب شد و جایگزین ساری در این تیم شد.

چلسی فصل قبل با هدایت ساری نتوانست در لیگ جزیره عملکرد خوبی از خود نشان دهد ولی قهرمانی در لیگ اروپا را به دست آورد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها