کد خبر: 324963
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۵ ۱۲:۲۱:۲۳
| |

هواداران بروژ به کاوه رضایی امیدی ندارند

یک تارنمای بلژیکی با برگزاری نظرسنجی از هواداران تیم کلاب بروژ خواست تا رای خود را در خصوص حضور چهار مهاجم این تیم برای حضور در ترکیب اصلی فصل پیش‌رو اعلام کنند؛ بر این اساس «کاوه رضایی» با کسب پایین‌ترین میزان رای تنها یک درصد شانس حضور در ترکیب اصلی این تیم را دارد.

هواداران بروژ به کاوه رضایی امیدی ندارند
کد خبر: 324963
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۵ ۱۲:۲۱:۲۳

اعتمادآنلاین| ‌ کارشناسان و تحلیلگران برای فصل پیش رو انتظارات زیادی از تیم کلاب بروژ دارند.

«فیلیپه کلمنت» سرمربی تیم، بازیکنان و مجموعه قدرتمندی در اختیار دارد و این بدان معنا است که وی برای انتخاب ترکیب اصلی دردسر شیرینی پیش‌رو دارد.

برخی از نام‌های بزرگ در آغاز فصل جدید نیمکت نشین خواهند بود برای مثال کلمنت در ترکیب اصلی تیمش جایی برای امثال «یله ووسن»، «سوفیان آمرابات»، «کاوه رضایی» و «زیبه شرورس» ندارد.

از این رو، این چهار بازیکن باید برای رسیدن به ترکیب اصلی بجنگند و برنامه شلوغ پیش‌فصل کلاب بروژ بی‌شک می‌تواند به سود آنان باشد.

بر این اساس، تارنمای فوتبال 24 بلژیک با برگزاری یک نظرسنجی از هواداران خواست تا در انتخاب مابین این چهار بازیکن کمک حال کلمنت باشند.

مطابق نتایج این نظرسنجی مهاجم ایرانی کلاب بروژ با تنها 11 رای تنها یک درصد شانس دارد تا در فصل آینده در ترکیب اصلی تیم تحت هدایت مرد بلژیکی قرار گیرد.

در این نظرسنجی «شرورس» مهاجم بلژیکی کلا بروژ با 435 رای و کسب 54 درصد از آراء بیشترین شانس را برای حضور در ترکیب اصلی این تیم دارد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها