2 نقره جودوکاران ایران در روز نخست مسابقات آسیایی

در روز نخست رقابت های جودوی نوجوانان قهرمانی آسیا، نمایندگان اوزان 60- و 66- کیلوگرم ایران به مدال نقره رسیدند اما محمد برخوردار و نیکی کریمی با شکست برابر رقبایشان حذف شدند.

2 نقره جودوکاران ایران در روز نخست مسابقات آسیایی
کد خبر: 325053
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۵ ۱۵:۴۸:۲۱

اعتمادآنلاین| ‌ در ادامه رقابت‌های جودوی قهرمانی نوجوانان آسیا که با حضور 104 جودوکار در بخش مردان و 72 جودوکار در بخش بانوان از 18 کشور از صبح امروز(شنبه) به میزبانی چین تایپه آغاز شده است، نمایندگان اوزان 60- و 66- کیلوگرم ایران به مدال نقره دست یافتند.

در وزن 60- کیلوگرم، ابوالفضل عیسی زایی در دور نخست حریفی از مغولستان را در 22 ثانیه ضربه فنی کرد، سپس برابر حریفی از یزید آل‌نازی از عربستان در 12 ثانیه با ضربه فنی پیروز شد. عیسی‌زایی در نیمه نهایی نیز در یک دقیقه و 55 ثانیه حریف خود از چین تایپه را ضربه فنی کرد و به فینال رسید. وی برای کسب مدال طلا به مصاف ساگینالیف از قرقیزستان رفت و در مدت زمان یک دقیقه و 25 ثانیه ایپون شد و به مدال نقره رسید.

در وزن 66- کیلوگرم، رامین احمدزاده ابتدا گانبت از مغولستان را برد، سپس برابر باکیتبک از قرقیزستان در یک دقیقه و 5 ثانیه با ضربه فنی پیروز شد و در نیمه نهایی نیز کونتوجام از هند را ضربه فنی کرد و به فینال رسید. وی برای رسیدن به مدال طلای آسیا برابر تیناربای از قزاقستان به روی تاتامی رفت و در پایان در مدت زمان 4 دقیقه و 20 ثانیه ضربه فنی شد و او نیز به مدال نقره رسید.

محمد برخوردار در وزن 50- و نیکی کریمی در وزن 44- کیلوگرم دیگر نمایندگان ایران در روز نخست بودند که از دور رقابت‌ها حذف شدند.

ایران در بخش نوجوانان 4 نماینده دیگر در این رقابت‌ها دارد که فردا(یکشنبه) به روی تاتامی می‌روند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها