کد خبر: 325068
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۵ ۱۶:۳۴:۰۹
| |

مالک نیوکاسل:

بنیتز فقط پول را می‌بیند

مالک باشگاه نیوکاسل با انتقاد از «رافائل بنیتز» سرمربی فصل گذشته این تیم مدعی شد که مرد اسپانیایی با جدایی از نیوکاسل و رفتن به چین، «گزینه ساده» را انتخاب کرده و تنها انگیزه وی «پول» بوده است.

بنیتز فقط پول را می‌بیند
کد خبر: 325068
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۵ ۱۶:۳۴:۰۹

اعتمادآنلاین| ‌ مرد اسپانیایی پس از تمام شدن قراردادش با تیم انگلیسی و به بن بست خوردن مذاکرات بر سر تمدید قرارداد، انگلیس را به مقصد چین ترک کرد.

در واقع این جابجایی برای بنیتز تنها یک هفته طول کشید و سرمربی اسبق تیم ملی اسپانیا بلافاصله با باشگاه دالیان ییفانگ چین قرارداد امضا کرد.

«مایک اشلی» مالک نیوکاسل که بنیتز را در مارس 2016 به عنوان سرمربی این تیم انتخاب کرد، مرد 59 ساله اسپانیایی را به وسوسه شدن با پول چینی‌ها متهم کرد و در مصاحبه ای اظهار داشت: او ساده‌ترین گزینه را انتخاب کرد، پول را برگزید و به چین رفت؛ این موضوع مرا ناامید کرد چرا که اگر به رئال برمی‌گشت یا به یکی از 6 تیم اول لیگ جزیره می‌رفت برایم پذیرفتنی بود اما همه چیز پول بود و باید این موضوع را از همان ابتدا مطرح می کرد.

اشلی ادامه داد: او درخواست 50 درصد افزایش دستمزد داد و فکر می‌کنم تنها به این دلیل چنین پیشنهادی مطرح کرد که از عملی نبودن آن آگاه بود و اگر با آن موافقت می‌کردیم او قطع به یقین بهانه دیگری می‌آورد و همه فکر می‌کنند که ما او را فقط به این دلیل از دست دادیم که حاضر نشدیم دستمزد او را کمی افزایش دهیم؛ او تریبون داشت و ما نداشتیم.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها