مصطفی پورمحمدی، دبیرعالی جامعه روحانیت مبارز:

اصولگرایان می‌توانند در انتخابات پیروز شوند/ دوستان ارزشی باید بتوانند اعتماد مردم را کسب کنند

دبیرعالی جامعه روحانیت مبارز گفت: احتمال می‌رود اصولگرایان در این دوره پیروز ‌شوند اما باید تلاش جدی کنیم تا دوستان ارزشی بتوانند اعتماد مردم را کسب کنند.

اصولگرایان می‌توانند در انتخابات پیروز شوند/ دوستان ارزشی باید بتوانند اعتماد مردم را کسب کنند
کد خبر: 325104
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۶ ۰۸:۳۹:۴۳

اعتمادآنلاین| مصطفی پورمحمدی طی سخنانی در نشست جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به سالگرد عملیات مرصاد، بیان کرد: هنوز کشور و نظام در حال درگیری با آن جریان است. ما جنگ آشکار و پنهانی با این جریان داریم. این قوم ظالم تمام‌قد در خدمت دشمنان نظامند و تمام‌قد به جبهه دشمن خدمت می‌کنند.

دبیرعالی جامعه روحانیت مبارز با بیان این که کشور با همه فشارها دوام می‌آورد و این دوام، به دلیل توان اقتصادی‌ است، تأکید کرد: اگر کشور از نظر اقتصادی ضعیف بود، حتما زمین‌گیر می‌شد. ما فضای پرنشاط و پرتحرک سیاسی را هم در کشور شاهد هستیم و اگر این میدان آزاد و قابل تحرک نباشد، 15 هزار نفر خود را برای ورود به عرصه انتخابات آماده نمی‌کنند.

وی تأکید کرد: تعریف جامعی از رویکردها و شعارهای احزاب و جناح‌ها وجود ندارد و ما از این رنج می‌بریم و به همین دلیل، زمان انتخابات وقت زیادی صرف ساماندهی فعالان سیاسی می‌شود و به همین دلیل خروجی کم و بهره‌وری کمی داریم.

پورمحمدی ادامه داد: هر وقت انتخابات می‌شود، وقت زیادی صرف ساماندهی فعالان سیاسی می‌شود تا شعارمان را انتخاب کنیم. ما باید سیاست‌های فرهنگی، اقتصادی و بین‌المللی را مشخص کنیم اما چون وقت این‌کارها را نداریم، وقتی به مجلس می‌رویم نمی‌دانیم چه‌کار می‌خواهیم بکنیم. این یک مشکل جدی است و در گام دوم نیازمند ساماندهی رفتار سیاسی هستیم که تشکل‌ها چگونه می‌توانند ظهور و بروز کنند.

دبیرعالی جامعه روحانیت مبارز گفت: جامعه روحانیت در تلاش است کار جناحی و سیاسی نکند؛ چرا که ما گروه سیاسی نیستیم و یک کارکرد روحانیتی روشن داریم و وقت زیادی می‌گذاریم که دوستان ارزشی و انقلابی را یک‌صدا کنیم. گفتیم اگر خواسته ما که وفاق است محقق شد، مردم را هم به سمت شما دعوت می‌کنیم. شش ماه دیگر انتخابات است و در سازوکار هماهنگی‌ها هستیم.

وی با بیان این که بعد از 40 سال وقت آن رسیده تجربه‌های گذشته را وسط بگذاریم و نقاط قوت و ضعف را شناسایی کنیم، تأکید کرد: سبک اداری و مدیریتی ما در حال هزینه‌زایی است و دغدغه‌ها و ناخرسندی‌هایی ایجاد کرده و بسیاری از مدیران و مسئولان چه خودشان و چه همکارانشان، همه ناموفق‌ هستند. یکی از اقدامات در گام دوم انقلاب، اصلاح سبک اداری و مدیریتی است.

دبیرعالی جامعه روحانیت در پاسخ به پرسشی درباره رأی آوردن اصولگرایان در انتخابات مجلس، گفت: احتمال می‌رود اصولگرایان در این دوره پیروز ‌شوند ولی باید واقع‌بینانه حضور پیدا کرد و تلاش جدی کنیم و امیدوارم دوستان ارزشی بتوانند اعتماد مردم را کسب کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها