مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران استعفا کرد

سعیدی، مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، در پیام خداحافظی خود از خانواده بزرگ کشتیرانی‌ آورده است: امروز پس از چهار سال زندگی و کار شبانه‌روزی در کنار شما عزیزان از همه شما خداحافظی می‌کنم، می‌دانم کوتاهی‌هایی داشته‌ام، مطمئنم با بزرگواری شما عزیزان و خانواده‌های محترمتان بر من خواهید بخشید و من را حلال خواهید کرد.

مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران استعفا کرد
کد خبر: 325143
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۶ ۰۹:۱۳:۱۲

اعتمادآنلاین| ‌ محمد سعیدی امروز از سمت مدیرعاملی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران استعفا کرد. ‌محمد سعیدی که تا امروز رئیس هیئت مدیره و مدیر‌عامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران بود، پس از یک دوره چهارساله خدمت در این شرکت بزرگ بین المللی و ارتقا این شرکت به رده 14 بین المللی امروز با ارائه استعفای خود به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از این شرکت خداحافظی کرد.

سعیدی در پیام خداحافظی خود از خانواده بزرگ کشتیرانی‌ آورده است: امروز پس از چهار سال زندگی و کار شبانه‌روزی در کنار شما عزیزان از همه شما خداحافظی می‌کنم، می‌دانم کوتاهی‌هایی داشته‌ام، مطمئنم با بزرگواری شما عزیزان و خانواده‌های محترمتان بر من خواهید بخشید و من را حلال خواهید کرد.

در ادامه پیام سعیدی آمده است: از محبت همه عزیزانم، ملوانان، مهندسان، فرماندهان و کارکنان خشکی و مدیران شرکت بابت کوتاهی‌ها عذرخواهی می‌کنم، آرزو می‌کنم کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران هر روز با شکوه‌تر از دیروز در خدمت به ملت بزرگ ایران روزهای پر افتخاری را بیافریند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها