المیادین:

بن‌علوی حامل پیام‌های آمریکا و انگلیس به تهران نبود

در حالی که برخی رسانه‌ها مدعی شده بودند وزیر خارجه عمان حامل پیام‌هایی از سوی آمریکا و انگلیس برای ایران است، منابع موثق در گفت‌وگو با المیادین اعلام کردند که این خبر صحت ندارد.

بن‌علوی حامل پیام‌های آمریکا و انگلیس به تهران نبود
کد خبر: 325253
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۶ ۱۱:۰۵:۳۳

اعتمادآنلاین| شبکه المیادین به نقل از منابع موثق اعلام کرد که خبر برخی رسانه‌ها مبنی بر اینکه یوسف بن علوی، وزیر خارجه عمان حامل پیام هایی از سوی آمریکا و انگلیس برای ایران است، صحت ندارد.

این منابع افزودند: بن علوی همچنین حامل پیام جرد کوشنر، داماد و مشاور ترامپ برای تهران نبود.

منابع این شبکه لبنانی همچنین اعلام کردند که یوسف بن علوی خودش آمادگی مسقط برای میانجی‌گری بین تهران و واشنگتن و لندن به منظور کاهش تنش را اعلام کرد.

پیش از این برخی رسانه‌ها مدعی شده بودند که وزیر خارجه عمان حامل دو پیام از سوی آمریکا و انگلیس برای ایران است.

یوسف بن‌علوی دیروز( شنبه) وارد تهران شد و با مقامات عالی رتبه کشورمان از جمله محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران و علی شمخانی، دبیرشورای عالی امنیت ملی دیدار و گفت‌وگو کرد.

محمدجواد ظریف در رابطه با دیدارش با بن علوی در توئیتر خود نوشت: «از این که امروز در تهران میزبان دوست برجسته‌ام یوسف بن علوی بن عبدالله وزیر امور خارجه عمان هستم، بسیار خرسندم. درباره تاثیرات تروریسم اقتصادی ایالات متحده علیه ایران، روابط دوجانبه، تحولات منطقه‌ای و امنیت در خلیج فارس، تنگه هرمز و خلیج عمان گفت‌وگو کردیم.»

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها