کد خبر: 325296
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۶ ۱۲:۰۷:۰۸
| |

کنایه توئیتری حسام‌الدین آشنا به حواشی مربوط به حامد زمانی و کنسرت حسین زمان

مشاور رئیس‌جمهور در حساب توئیترش به ماجراهای مربوط به دو خواننده واکنش نشان داد.

کنایه توئیتری حسام‌الدین آشنا به حواشی مربوط به حامد زمانی و کنسرت حسین زمان
کد خبر: 325296
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۶ ۱۲:۰۷:۰۸

اعتمادآنلاین| از صبح امروز شایعاتی درباره دستگیری حامد زمانی در فضای مجازی به سرعت منتشر شد؛ شایعاتی که با انتشار یک ویدئو از درگیری این خواننده با ماموران انتظامی در فرودگاه قوت بیشتری گرفت. تا جایی که واکنش مدیر برنامه‌های این خواننده را به دنبال داشت. وی با تکذیب شایعه دستگیری به خاطر حمل مواد مخدر گفت: اگر بحث مواد مخدر است، بالاخره از ما یک سند و یا فیلم موجود بود که مواد مخدر حمل کرده‌ایم، اما همه در حد حاشیه و حرف است و به هیچ عنوان مواد مخدری وجود نداشته است، به شخصه موضوع دستگیری به دلیل حمل مواد مخدر را قویاً تکذیب می‌کنم.

وی دلیل بازداشت حامد زمانی را اینگونه مدعی شد: درگیری به وجود آمده به این دلیل رخ داد که یکی از دوستان ما مورد تفتیش قرار گرفت و حامد زمانی دلیل این اتفاق را جویا شد، بعد از آن کمی جر و بحث رخ داد که در انتها به درگیری انجامید.

این شایعات درباره این خواننده نزدیک به طیف اصولگرا از یک سو و از سوی دیگر انتقادات به برگزاری کنسرت حسین زمان پس از 17 سال و انتقادات رسانه‌های اصولگرا به این کنسرت باعث شد تا حسام‌الدین آشنا در حساب توئیتر خود بنویسد: ظاهرا زمان آمد، زمانی رفت!

عکس1

منبع: خبرآنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها