همکاری فارست ویتاکر با آمازون برای تولید یک اثر تلویزیونی

فارست ویتاکر و کمپانی تولید وی با آمازون قرارداد تولید بست.

همکاری فارست ویتاکر با آمازون برای تولید یک اثر تلویزیونی
کد خبر: 325309
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۶ ۱۲:۲۴:۲۷

اعتمادآنلاین| فارست ویتاکر نیز با آمازون قرارداد بست تا از طریق کمپانی «سیگنیفیکنت پروداکشنز» که در آن با نینا یانگ بونژووی همراه است برای آمازون استودیوز سریال تلویزیونی بسازد.

این کمپانی که از سال 2010 کار خود را شروع کرده با هدف تمرکز بر تنوع در برابر و پشت دوربین فعالیت می‌کند. مهمترین محصول تولیدی این کمپانی فیلم تحسین شده «ایستگاه فروت‌ویل» به کارگردانی رایان کوگلر بوده است.

این 2 شریک با صدور بیانیه‌ای از همکاری با آمازون استودیوز برای ساخت محصولات تلویزیونی ابراز خرسندی کردند.

ویتاکر که برای بازی در فیلم «آخرین پادشاه اسکاتلند» برنده جایزه اسکار شده است، بنیان‌گذار مؤسسه صلح و توسعه ویتاکر در سال 2012 است که مخصوص کمک به مردمی از هر سن، جنس، ملیت و یا باوری است که به دلیل خشونت تحت تأثیر قرار گرفته‌اند.

وی به‌ خاطر ایفای نقش دیکتاتور اوگاندایی یعنی ایدی‌امین، در فیلم آخرین «پادشاه اسکاتلندی» در سال 2006 جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد را به‌ دست آورد. وی چهارمین بازیگر مرد سیاه‌پوست بعد از سیدنی پواتیه، دنزل واشنگتن و جیمی فاکس است که به این جایزه دست پیدا کرده است.

این بازیگر، کارگردان و تهیه‌کننده آمریکاییِ آفریقایی‌تبار که جوایز گلدن گلوب، اِمی و جشنواره کن را هم در کارنامه دارد بازیگر فیلم‌هایی چون «گوست داگ: سلوک سامورایی»، «پیشخدمت»، «زولو»، و «پلنگ سیاه» بوده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها