معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران بیان کرد:

استقبال از حذف جرایم متخلفان ورود به محدوده‌ زوج و فرد سال 97

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: از بخشش جرایم راهنمایی و رانندگی متخلفان ورود به محدوده‌ زوج یا فرد در سال 97 استقبال می‌کنیم.

استقبال از حذف جرایم متخلفان ورود به محدوده‌ زوج و فرد سال 97
کد خبر: 325333
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۶ ۱۳:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ محسن پورسیدآقایی درباره عوارض و جرایم ورود به محدوده زوج و فرد طی سال گذشته و صحبت‌های فرماندار تهران اظهارداشت: به نظر می‌رسد منظور فرماندار تهران این بوده که با استفاده از اختیارات دولت و پلیس، جرایم راهنمایی و رانندگی متخلفان ورود به محدوده‌ زوج یا فرد در سال 97 اعمال نشود و یا بخشیده شود که ما هم نه تنها مشکلی از بابت بخشودگی یا حذف جرایم مذکور نداریم بلکه از آن استقبال نیز می‌کنیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اما در مورد عوارض ورود به محدوده‌ی زوج یا فرد در سال 97 الزام قانونی داریم و حتی یک ریال آن را نمی‌توانیم ببخشیم چرا که اولا مصوبه‌ی شورای اسلامی شهر را دارد و ثانیا فرمانداری تهران و هیات حل اختلاف آن را تایید کرده‌اند، این در حالی است که دیوان عدالت اداری نیز شکایت مطروحه در این خصوص را تا این تاریخ نپذیرفته و حداقل نقض نکرده است.

پورسیدآقایی با اشاره به این که معتقدم گفته‌های فرماندار تهران آن طور که باید منعکس نشده است تصریح کرد: به نظر می‌رسد شیطنت رسانه‌ای بیشتر از اطلاع رسانی دقیق و صحیح در انتشار این خبر نقش داشته است.

معاون شهردار تهران در پایان ضمن بازخوانی تبصره‌ی اصلاحی مصوبه‌ی 2422 و ماده‌ی 8 مصوبه‌ی 2418 شورای اسلامی شهر تهران مبنی بر اخذ عوارض از تمامی خودروهای پلاک مخالفی که وارد محدوده زوج یا فرد شده و عوارض طرح ترافیک را نپرداخته‌اند باید شناسایی و هزینه‌ عوارض را همانطور که در حساب بدهی مالکان لحاظ می‌شود پرداخت کنند، تاکید کرد: قانون، قانون است و لازم الاجرا و بنده به عنوان معاون شهردار و سایر مسئولین نیز موظف به اجرای دقیق و کامل قانون هستیم.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها