کد خبر: 325352
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۶ ۱۳:۵۵:۵۲
| |

مماشات لیگ برتر انگلیس با 11 بازیکن دوپینگی

سازمان لیگ برتر فوتبال انگلیس از مجازات یازده بازیکن شاغل در این لیگ که نتیجه آزمایش دوپینگ‌شان مثبت اعلام شده است، خودداری کرد.

مماشات لیگ برتر انگلیس با 11 بازیکن دوپینگی
کد خبر: 325352
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۶ ۱۳:۵۵:۵۲

اعتمادآنلاین| ‌ 11 ستاره شاغل در لیگ برتر انگلیس با وجود مثبت اعلام شدن تست دوپینگ‌شان از سازمان لیگ برتر انگلیس مجوز ادامه بازی در این رقابت‌ها را گرفتند.

نتیجه یک تحقیق درباره سلامت رقابت فوتبالیست‌های لیگ برتر انگلیس طی سه فصل گذشته نشان می‌دهد که 16 مورد از تست‌های دوپینگ گرفته شده از بازیکنان این لیگ توسط آژانس مبارزه با دوپینگ بریتانیا، مثبت بوده و آنها از مواد نیروزا استفاده کرده‌اند.

در همین حال نشریه میرر انگلیس مدعی شده است که آثار مواد نیروزایی مانند آمفتامین، ریتالین، تریام‌سینولون و مورفین در نمونه‌‌های گرفته شده از بازیکنان لیگ برتر در فصل 17-2016 وجود داشته است. با این حال لیگ برتر انگلیس به این بازیکنان اجازه داده بود که به کارشان ادامه دهند چون توضیحات آنها در مورد استفاده از داروهای حاوی این مواد نیروزا در پروسه درمان‌شان و تحت نظارت مسئولان مربوطه بوده است.

آژانس مبارزه با دوپینگ بریتانیا نیز با تشکیل یک هیئت سه نفره، ضمن بررسی دقیق نمونه‌ها و توضیحات بازیکنانی که تست‌شان مثبت شده است، تصمیم سازمان لیگ انگلیس در مورد این بازیکنان را تأیید کرده است.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها