کد خبر: 325406
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۶ ۱۵:۲۱:۰۱
| |

هلال‌احمر ایران در خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان رکورد زد

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از ثبت رکورد بین‌المللی ارائه خدمت به آسیب‌دیدگان در سیل نوروز 98 خبر داد و گفت: در این حادثه بیش از 210 میلیارد تومان کمک نقدی مردمی برای جبران خسارت های وارده جمع آوری شد که در نوع خود در تاریخ جمعیت هلال احمر کم نظیر بود.

هلال‌احمر ایران در خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان رکورد زد
کد خبر: 325406
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۶ ۱۵:۲۱:۰۱

اعتمادآنلاین| ‌ این مطلب را محمد نصیری روز یکشنبه در حاشیه امضای تفاهم نامه همکاری های مشترک با هوشنگ معتمدی قائم مقام و عضو هیات مدیره شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد با هدف هم‌ افزایی فعالیت های نیکوکارانه و ارائه بستر مناسب پرداخت روی تمامی ابزارهای پرداخت الکترونیکی عنوان کرد.

بر اساس این تفاهمنامه که به امضای دو طرف رسید، بخشی از فرآیند جمع آوری کمک های مردمی هلال احمر برای اجرای برنامه های عام المنفعه از طریق اپلیکیشن «کیپاد» تحت حمایت بانک پاسارگاد قرار می‌گیرد.

وی توضیح داد: اولویت جمعیت هلال احمر بر تامین لوازم خانگی سیل زدگان متمرکز است و سپس هماهنگی با بنیاد مسکن به منظور اعطای کمک های بلاعوض به خانوارهایی که در سیل اخیر، منازل شان دچار تخریب 100 درصدی شده است.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر تاکید کرد: تمرکز جمع آوری کمک های مردمی با همکاری مثال زدنی خیریه ها و سمن ها، افزایش قابلیت تصمیم گیری و نیز مشارکت پذیری 40 هزار داوطلب را در پی داشت که بر اساس اعلام نمایندگان اعزامی فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر، این امر منجر به ارائه خدمات پنج ستاره به سیل زدگان شد که جابجایی رکورد ارائه خدمت به آسیب دیدگان در دنیا را رقم زد.

نصیری در این مراسم همچنین از آمادگی جمعیت هلال احمر برای ارائه آموزش های امداد و کمک های اولیه به کارکنان بانک پاسارگاد به منظور مواجهه با حوادث و بحران ها خبر داد.

هوشنگ معتمدی، قائم مقام و عضو هیأت مدیره شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد نیز در این مراسم با بیان اینکه این تفاهمنامه در راستای برنامه جامع مسئولیت اجتماعی بانک پاسارگاد به امضا رسیده است، اظهار کرد: این تفاهمنامه سرآغاز برنامه های همکاری است و تمامی ظرفیت های موجود برای کمک رسانی به جمعیت هلال احمر کشور به اشتراک گذاشته می شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر زیرکد *112* روی اپلیکیشن «کیپاد» برای جمع آوری کمک ها و وجوهات مردمی فعال است و تا پایان شهریورماه، در مرحله دوم این طرح، زیرساخت هایی برای افزودن منوهای جدید نیکوکاری ایجاد می شوند تا هموطنان خیراندیش بتوانند از این درگاه امن و مطمئن کمک‌های خود را به نیازمندان برسانند.

بر اساس این گزارش، اعتبار زمانی تفاهمنامه از تاریخ امضا، به مدت یک سال شمسی تعیین شده است و طرفین متعهد شده اند تا از طریق نشریه، رویدادها، کمپین‌ها و کانال‌های ارتباطی خود با مخاطبان، آگاهی عمومی در خصوص این پویش را افزایش دهند.

استفاده از اپلیکیشن کیپاد منحصر به مشتریان بانک پاسارگاد نبوده و همه افراد با داشتن کارت بانکی و رمز دوم (اینترنتی) از هر یک از بانک‌های سراسر کشور، می‌توانند از خدمات الکترونیک این اپلیکیشن بهره‌مند شوند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها