کد خبر: 325653
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۷ ۱۲:۵۴:۰۸
| |

قیمت خودرو در ۷ مرداد ۹۸

بازگشت قیمت به آگهی‌سایت‌ها تبعات منفی در بازار دارد

سعید موتمنی،رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو گفت: بازگشت قیمت در سایت‌های اینترنتی می‌تواند تبعات منفی در بازار داشته باشد؛ چرا که می‌تواند دست دلالان و سودجویان را در بازار باز کند.

بازگشت قیمت به آگهی‌سایت‌ها تبعات منفی در بازار دارد
کد خبر: 325653
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۷ ۱۲:۵۴:۰۸

اعتمادآنلاین| سعید موتمنی، رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو از افزایش یک تا سه میلیون تومانی قیمت ایران خودرو در بازار خبرداد و گفت: این موضوع به عرضه کم در بازار برمی گردد چرا که همین امر می‌تواند تاثیر خود را در بازار داشته باشد.

وی در ادامه از بازگشت قیمت‌ها به آگهی‌های خرید و فروش خودرو در سایت‌های اینترنتی گفت: این بازگشت، می‌تواند تبعات منفی در بازار داشته باشد چرا که می‌تواند دست دلالان و سودجویان را در بازار باز کند.

موتمنی معتقد است فضای مجازی به نوبه خود می‌تواند مثبت باشد، اما باید طبق قوانین نظام صنفی (اجازه کسب برای آگهی پیش برود) چرا که در غیراین صورت برای افراد دچار مشکل می‌شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو در ادامه از قیمت خودرو‌های مونتاژی و داخلی در بازار خبرداد و اظهار کرد: سمند 76 میلیون تومان، پژو 405، 74 میلیون تومان، سمند ال ایکس 78 میلیون تومان، پژو 206 تیپ 2، 80 میلیون تومان، پژو 206 تیپ 5، 93 میلیون تومان، تیبا صندوق دار 52 میلیون تومان، تیبا هاچبک 57 میلیون و 500 هزار تومان، ساینا 58 میلیون تومان، سراتو سایپا 292 میلیون تومان، مزدا 390 میلیون تومان، چانگان 170 میلیون تومان است.

موتمنی در ادامه از کاهش 2 میلیون تومانی پراید 111 خبر داد و گفت: امروز قیمت این محصول به 47 میلیون و 800 هزار تومان رسیده، اما بقیه محصولات ثبات قیمت را در بازار تجربه کردند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها