کد خبر: 325657
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۷ ۱۲:۵۶:۳۷
| |

یورگن کلوپ:

رقابت برای قهرمانی لیگ برتر دوجانبه نخواهد بود

سرمربی آلمانی لیورپول معتقد است رقابت برای قهرمانی در فصل پیش‌روی لیگ برتر انگلیس دشوارتر از فصل قبل خواهد بود.

رقابت برای قهرمانی لیگ برتر دوجانبه نخواهد بود
کد خبر: 325657
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۷ ۱۲:۵۶:۳۷

اعتمادآنلاین| ‌ یورگن کلوپ که تیم تحت‌هدایتش فصل گذشته در هفته پایانی لیگ برتر انگلیس، رقابت حساس برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس را به منچسترسیتی واگذار کرد، معتقد است این فصل رقابتی دو جانبه وجود نخواهد داشت و علاوه بر سرخپوشان مرسی‌ساید و آبی‌پوشان منچستر، تیم‌های مدعی دیگری هم خواهند بود.

یورگن کلوپ که شاگردانش پس از شکست مقابل تیم‌های بوروسیا دورتموند و سویا و تساوی مقابل اسپورتینگ لیسبون در بازی‌های دوستانه پیش‌فصل، شب گذشته (یکشنبه) هم با نتیجه 3 بر صفر مغلوب ناپولی شدند، پس از این بازی دوستانه در پاسخ به این پرسش که «آیا لیگ برتر انگلیس همان الگوی فصل گذشته خود را خواهد داشت؟»، گفت: البته که نه!

وی افزود: فصل گذشته رقابت بین دو تیم بود، اما متأسفانه امسال تیم‌های خوب زیادی در این رقابت هستند. من فکر می‌کنم که منچسترسیتی هم چنین دیدگاهی داشته باشد. این فصل مدعیان بزرگی هستند و مابقی تیم‌ها هم سعی می‌کنند آنها را شکست دهند و ما یکی از این مدعیان هستیم. باید سعی کنیم این فصل بازی‌های بهتری به نمایش بگذاریم و قطعاً همینطور خواهد بود.

سرمربی آلمانی لیورپول که تیم تحت‌هدایتش در تاریخ 4 آگوست - 13 مرداد - در جام خیریه انگلیس باید به مصاف منچسترسیتی برود، با اشاره به غیبت بازیکنانی همچون سادیو مانه، محمد صلاح و روبرتو فیرمینو در تور پیش‌فصل خاطرنشان کرد: ما 6 بازیکن را در تور پیش‌فصل در اختیار نداشتیم، اما با این حال به بهترین شکل ممکن بازیکنان را برای شروع فصل جدید آغاز خواهیم کرد.

کلوپ 52 ساله تصریح کرد: ما باید فصل 20-2019 را با صد درصد توان آغاز کنیم. نکته خوب این است که رقبا شروع به آنالیز ما کرده‌اند و فکر می‌کنند در تقابل با ما کار آسانی خواهند داشت، اما لیورپول هفته بعد - در تقابل با من‌سیتی - تیمی متفاوت خواهد بود.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها