کد خبر: 325748
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۸ ۱۶:۳۰:۰۰
| |

گزارش ویدئویی «اعتمادآنلاین» از حواشی انتخابات فدراسیون والیبال؛

انتخابات فدراسیون والیبال مهندسی شد؟

وزارت ورزش و جوانان زمان ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات فدراسیون والیبال را 6 مردادماه اعلام کرده بود، اما در یک اتفاق جالب زمان این ثبت‌نام به بعد از مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان موکول شد.

حجم ویدیو: 6.94M | مدت زمان ویدیو: 00:02:21 دانلود ویدیو
کد خبر: 325748
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۸ ۱۶:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ انتخابات روسای فدراسیون‌های ورزشی با حاشیه‌های فراوانی روبه‌رو شده است. بعد از حرف و حدیث‌هایی که در جریان انتخابات فدراسیون کشتی پیش آمد، حالا انتخابات فدراسیون والیبال نیز درگیر حاشیه شده است.

وزارت ورزش و جوانان زمان ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات فدراسیون والیبال را 6 مردادماه اعلام کرده بود، اما در یک اتفاق جالب زمان این ثبت‌نام به بعد از مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان موکول شد.

محمدرضا داورزنی، معاون قهرمانی وزارت ورزش، دلیل به تعویق افتادن ثبت‌نام نامزدهای ریاست فدراسیون والیبال را حفظ آرامش تیم‌های ملی عنوان کرد و گفت: «قرار بود 6 مرداد ثبت‌نام نامزدها را شروع کنیم، اما با قهرمانی تیم ملی جوانان و آغاز بازی‌های نوجوانان و تیم ملی بزرگسالان عده‌ای گفتند که اگر انتخابات برگزار شود، حس بی‌ثباتی در فدراسیون ایجاد می‌شود. به همین دلیل گفتیم اشکال ندارد یک ماه عقب بیندازیم تا قهرمانی نوجوانان و انتخابی المپیک تمام شود.»

محمدرضا داورزنی در حالی این صحبت‌ها را مطرح کرده که خودش از نامزدهای پست ریاست فدراسیون است و همین موضوع باعث شده برخی وزارت ورزش را متهم به مهندسی در انتخابات این فدراسیون کنند، اتهامی که خود داورزنی آن را رد کرده است.

دلیل معاون وزارت ورزش و جوانان مبنی بر حفظ آرامش تیم‌های ملی در شرایطی مطرح می‌شود که تیم‌های ملی والیبال تا دی‌ماه امسال درگیر مسابقات مختلف هستند و با این شرایط به نظر می‌رسد پیدا کردن زمانی خالی برای برگزاری انتخابات فدراسیون والیبال فراهم نشود.

محمود افشاردوست، دبیر سابق فدراسیون والیبال، هم با انتقاد از به تعویق افتادن ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات فدراسیون والیبال گفت: «باید تکلیف فدراسیون مشخص شود. تعویق انتخابات در این شرایط خیلی منطقی نیست.»

فدراسیون والیبال از 15 آذر 1397 بدون رئیس فعالیت‌هایش را پیگیری می‌کند. افشین داوری سرپرست فعلی این فدراسیون هم از 15 خردادماه، برخلاف اساسنامه، مدیریت این رشته ورزشی را در اختیار دارد.

با عقب افتادن انتخابات فدراسیون والیبال سوالاتی مطرح می‌شود که وزارت ورزش و جوانان باید به آن پاسخ دهد. اینکه دلیل تاخیر هفت ماهه در برگزاری این انتخابات چیست؟ و چرا سرپرست این فدراسیون 50 روز پس از پایان مهلت قانونی همچنان به فعالیتش ادامه می‌دهد؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها