کد خبر: 325776
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۷ ۲۳:۱۸:۰۰
| |

لیگ جهانی والیبال نشسته امسال برگزار نمی‌شود

دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک گفت: دومین دوره لیگ‌جهانی که قرار بود آبان ماه به میزبانی مشهد برگزار شود، به دلیل عدم اعلام آمادگی تیم های مطرح جهان، دوباره به تعویق افتاد و در اردیبهشت سال آینده برگزار خواهد شد.

لیگ جهانی والیبال نشسته امسال برگزار نمی‌شود
کد خبر: 325776
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۷ ۲۳:۱۸:۰۰

اعتمادآنلاین| «هادی رضایی» مدیر تیم های ملی والیبال نشسته گفت: متاسفانه از 6 تیمی که برای شرکت در دومین دوره لیگ جهانی اعلام آمادگی کرده بودند تنها چهار تیم در رنکینگ جهانی قرار داشتند و این برای ما به عنوان میزبان راضی‌کننده نبود. به همین خاطر از فدراسیون جهانی درخواست کردیم که زمان این مسابقات را به سال آینده و چند ماه قبل از برگزاری پارالمپیک 2020 توکیو موکول کند تا مسابقات را با حضور تیم های راه یافته به بازیهای پارالمپیک 2020 برگزار کنیم.

مدیر تیم های ملی والیبال نشسته خاطر نشان کرد: این برای دومین بار است که زمان برگزاری لیگ جهانی به تعویق می افتد. این مسابقات قرار بود تیرماه به میزبانی ایران و در استان گلستان برگزار شود که به دلیل سیل اخیر و اتفاقات پیش آمده از سازمان جهانی پاراوالیبال درخواست کردیم که رقابت ها را به زمان دیگری موکول کند. الان نیز به خاطر عدم آمادگی تیم های مطرح جهان شرایط را برای برگزاری لیگ جهانی مناسب ارزیابی نمی‌کنیم.

رضایی در پایان اظهار کرد: مشهد شرایط خوبی را برای میزبانی لیگ جهانی والیبال نشسته دارد و قطعا این مسابقات سال آینده نیز در مشهد برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ نخستین دوره لیگ جهانی والیبال نشسته سال گذشته (97) به میزبانی تبریز برگزار شد و تیم ملی ایران توانست عنوان قهرمانی این رقابت ها را از آن خود کند. پس از تیم ایران، روسیه به مقام نایب قهرمانی رسید و بوسنی نیز سوم شد و تیم‌های اوکراین، آلمان و آمریکا در رده‌های چهارم تا ششم ایستادند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها