فان دایک:

اگر مثل بازی با ناپولی باشیم برنده جام خیریه نخواهیم شد

ستاره هلندی لیورپول هشدارداد یارانش باید بهتر عمل کنند و گرنه فاتح جام خیریه نخواهند شد.

اگر مثل بازی با ناپولی باشیم برنده جام خیریه نخواهیم شد
کد خبر: 325882
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۸ ۱۰:۱۲:۰۹

اعتمادآنلاین| ‌ ویرجیل فان‌دایک معتقد است عواملی مثل اتمام دیرهنگام فصل برای هم‌تیمی‌هایش،‌تمرینات پرفشار پیش از شروع فصل، حضور توام با تاخیر چهره‌های اصلی تیم در تمرینات و ... باعث شدند لیورپول در دوره آماده‌سازی هنوز به آمادگی مطلوب نرسد.به همین دلیل یارانش مغلوب ناپولی در بازی آزمایشی یکشنبه شدند.

فان‌دایک به خبرنگار دیلی‌استار گفت: باید در اوج آمادگی باشیم.اگر مثل روز بازی با ناپولی کارکنیم، مطمئن باشید که برنده جام خیریه نخواهیم شد.مساله به همین سادگی است که گفتم.

وی ادامه داد:اما ما یک هفته خوب را تا آن زمان پیش رو داریم. یک هفته‌ای که می‌‌توانیم بهتر تمرین کنیم و آماده‌‌تر شویم.به خصوص برای گروهی از بازیکنان ما که تازه به تمرینات بازگشته‌اند.آنوقت می‌توانیم آماده رویارویی با منچسترسیتی باشیم.

مدافع ارزشمند آنفیلدی‌ها همچنین عنوان کرد:بدیهی است که می‌خواهیم شرایط خود را ارتقا دهیم.باید بازی به بازی به شرایط بهتر برسیم و خیلی بهتر از بازی با ناپولی ظاهر شویم.

همه می دانند نفرات غایب تیم،‌چقدر در پیشبرد اهداف تیم تاثیرداشته‌اند. این یک مساله است که از دید‌ها، پنهان نمی‌ماند. با این حال باید به شرایط ایده‌ال دست پیداکنیم.

لیورپول که در پایان فصل گذشته رقابت‌های باشگاهی فوتبال اروپا در لیگ برتر،‌مقام نایب قهرمانی را کسب کرد و فاتح اروپا شد،‌در بازی دوستانه یکشنبه برابر ناپولی با نتیجه 3 بر صفر مغلوب حریف ایتالیایی شد.

جدال جام خیریه با منچسترسیتی شنبه آینده در ورزشگاه ومبلی لندن انجام خواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها