کد خبر: 325910
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۸ ۱۰:۴۳:۱۸
| |

اجرای بیست‌و‌هفتمین مرحله از طرح رعد/ 207 خودرو و موتورسیکلت کشف شد

فرمانده انتظامی پایتخت از کشف 208 خودرو و موتورسیکلت در بیست و هفتمین مرحله از طرح رعد خبر داد.

اجرای بیست‌و‌هفتمین مرحله از طرح رعد/ 207 خودرو و موتورسیکلت کشف شد
کد خبر: 325910
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۸ ۱۰:۴۳:۱۸

اعتمادآنلاین| ‌ سردار حسین رحیمی در این باره اظهار کرد: در این مرحله از طرح رعد پایتخت که با همکاری تمام کلانتری های تهران و مجموعه پلیس پیشگیری انجام شد، 322 حکم قضایی به مرحله اجرا در آمد که در جریان آن 621 تن از سارقان دستگیر شدند. در این مرحله 107 خودرو و 101 موتورسیکلت سرقتی نیز کشف شد.

وی با بیان اینکه در مجموع برای سارقان پرونده 958 فقره سرقت تشکیل شد گفت: در این مرحله از طرح 64 درصد پرونده‌ها با موفقیت انجام شد و 22 باند منهدم شدند. حدود 43 هزار اموال سرقتی کشف و 87 درصد صاحبان آنها شناسایی شدند؛ ارزش این اموال مسروقه کشف شده حدود 10.5 میلیارد تومان است.


رحیمی درباره سوابق سارقان دستگیر شده نیز اظهار کرد: 313 تن از این افراد فاقد سابقه بوده و متاسفانه برای اولین بار دستگیر شدند.

رحیمی درباره کشف مواد مخدر در این مرحله از طرح رعد نیز اظهار کرد: یکی دیگر از اهداف طرح نیز شناسایی فروشندگان و معتادان مواد مخدر است که پاکسازی محلات را در دستور کار قرار دادیم و در همین راستا 240 نفر از معتادین و خرده فروشان دستگیر شدند. همچنین پنج باند که اقدام به خرده فروشی می‌کردند منهدم شدند.

وی در خصوص فعالیت های پلیس در زمینه مبارزه با قاچاق کالا نیز اظهار کرد: دو باند و 35 نفر نیز در زمینه قاچاق کالا دستگیر شدند که در این زمینه 50 فقره پرونده تشکیل شده و 674 هزار نوع کالا کشف شده که ارزش ریالی این کالاها حدود 4 میلیارد و 420 میلیون تومان است.

به گفته وی در این مرحله از طرح رعد 4 قبضه سلاح گرم، 17 سلاح سرد و 328 عدد مهمات کشف شده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها