کد خبر: 325978
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۸ ۱۲:۰۵:۱۲
| |

رژیم صهیونیستی:

عربستانی‌ها، اسرائیل را خانه دوم خود بدانند

سخنگوی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی ضمن قدردانی از مسئولان حج در عربستان، از سفر شهروندان سعودی به سرزمین‌های اشغالی به گرمی استقبال کرد.

عربستانی‌ها، اسرائیل را خانه دوم خود بدانند
کد خبر: 325978
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۸ ۱۲:۰۵:۱۲

اعتمادآنلاین| «حسن کعبیه» سخنگوی عرب‌‌زبان وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در یک ویدئوی کوتاه به بهانه برگزاری مراسم حج، از مسئولان سعودی برای میزبانی از فلسطینی‌های مقیم سرزمین‌های اشغالی‌ قدردانی کرد.

او در این ویدئوی کوتاه که در صفحه «اسرائیل فی الخلیج» در توئیتر بارگذاری شده است، شهروندان کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس به خصوص عربستان سعودی را «دوستان» رژیم صهیونیستی خطاب کرد و افزود: «اسرائیل از شما به گرمی استقبال می‌کند، اسرائیل را خانه دوم خود بدانید.»

خوش‌آمدگویی این مقام صهیونیست به شهروندان کشورهای عربی برای سفر به سرزمین اشغالی در حالی است که اخیرا سفر یک هیأت رسانه‌ای عربی به فلسطین و دیدار با مقامات صهیونیست، به شدت جنجال برانگیز شده است و بسیاری این سفر را محکوم کرده‌اند. فلسطینی‌ها «محمد سعود» از اعضای این هیأت را نیز که به مسجدالاقصی رفته بود با تحقیر بسیار بیرون انداختند.

سفر این هیأت رسانه‌ای و نوع واکنش به آن در جهان عرب و از سوی دیگر انتشار ویدئوهای مختلف از لعن و نفرین کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس از سوی فلسطینی‌ها در روزهای اخیر، فضای میان عربستان سعودی و فلسطین را به شدت ملتهب کرده است.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها