هشتگ «آنفالو ترامپ» در توییتر به راه افتاد

در پی اظهارات سناتور کریس مورفی دموکرات مبنی بر دنبال نکردن سخنان «مملو از تنفر، نژادپرستانه و تحقیرآمیز» رئیس‌جمهوری آمریکا، منتقدان دونالد ترامپ هشتگ «#آنفالوترامپ» را به راه انداختند.

هشتگ «آنفالو ترامپ» در توییتر به راه افتاد
کد خبر: 326081
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۸ ۱۵:۵۷:۱۱

اعتمادآنلاین| این هشتگ پس از آن در توییتر به راه افتاد که سناتور مورفی با حضور در برنامه ام‌اس‌ان‌بی‌سی درباره تصمیمش برای دنبال نکردن حساب کاربری دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا در توییتر توضیحاتی ارائه کرد.

این سناتور دموکرات گفت: به این نتیجه رسیدم که آغاز روزهایم با توییت‌های نژادپرستانه، مملو از تنفر و تحقیرآمیز دیگر کافی است. من در سنای ایالات متحده هستم تا برای جلوگیری و توقف دستورکار تنفرآمیز او از تبدیل شدن به قانون جلوگیری کنم. من در چرخه‌ای افتادم که احساس می‌کردم باید فورا به توییت‌های دونالد ترامپ پاسخ دهم.

کاربران این رسانه‌ اجتماعی هم راه مورفی را در پیش گرفتند و هشتگ «آنفالو ترامپ» را به راه انداختند تا نشان دهند دیگر حساب کاربری او را دنبال نمی‌کنند. مورگان فیرچایلد، از بازیگران آمریکایی می‌گوید، اگر کسانی که از ترامپ حمایت نمی‌کند او را در توییتر آنفالو کند، تغییر چشمگیری در 62 میلیون و 400 هزار دنبال کننده رئیس‌جمهوری آمریکا به وجود می‌آید.

جرقه تصمیم سناتور مورفی با انتقادات ترامپ به الیجا کامینگز دموکرات و انتقاد به شهر بالتیمور زده شد. او در توییتی نوشته بود: «این مکانی که آنها در آنجا زندگی می‌کنند (بالتیمور، بزرگترین شهر ایالت مریلند) تهوع‌آور، جولانگاه موش و جانوران جونده است. شهر آنها بسیار خطرناک و کثیف است؛ خطرناک‌ترین مکان در ایالات متحده.»

منبع: انتخاب

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها