کد خبر: 326087
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۸ ۱۶:۲۴:۳۰
| |

امیر عزیز نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش:

نیروی هوایی ارتش در همه صحنه‌های انقلاب خوش درخشیده است

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون، نیروی هوایی در تمامی صحنه‌های انقلاب خوش درخشیده و یاور نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه عرصه ها بوده است.

نیروی هوایی ارتش در همه صحنه‌های انقلاب خوش درخشیده است
کد خبر: 326087
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۸ ۱۶:۲۴:۳۰

اعتمادآنلاین| امیر عزیز نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش در حاشیه بازدید از اردوی تابستانی دانشجویان افسری نهاجا در منطقه کلاردشت مازندران، بیان کرد: افسران جوان باید قدردان لحظه به لحظه عمرشان باشند و از این لحظات نهایت استفاده را ببرند؛ از این رو شرکت در اردوهای نظامی نیز به مثابه فرصتی ارزشمند است که شما جوانان باید از آن در جهت افزایش آمادگی بدنی، تهذیب و تزکیه نفس خویش بهره برداری کنید.

فرمانده نهاجا در ادامه با برشماری ویژگی‌های نظامیان تراز انقلاب اسلامی افزود: سرباز نظام اسلامی باید علاوه بر سرآمدی در آموزش‌های نظامی و آمادگی های جسمانی، در مباحث معنوی، مکتبی و عقیدتی نیز اُسوه باشد و ابعاد روحانی خود را نیز تقویت کند چرا که وجه تمایز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با سایر نیروهای نظامی در دیگر نقاط جهان، باورهای اعتقادی و دینی در میان نظامیان ایرانی است.

امیر نصیرزاده همچنین یادآور شد: افسران حاضر در نیروی هوایی باید به خود افتخار کنند چرا که وامدار و وارث بزرگ‌مردانی هستند که از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون، و در تمامی فراز و فرودها و صحنه ها یاور و همراه نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه عرصه ها بوده‌اند.

وی در پایان تاکید کرد: توکل بر خدا و اعتماد به وعده الهی باید سرلوحه اقدامات تمامی نظامیان باشد چون لحظه ای غفلت از پروردگار سبحان، نتیجه ای جز ذلت و پشیمانی به همراه نخواهد داشت.

گفتنی است در این بازدید که حجت الاسلام سیداحمد قاضی رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا نیز حضور داشت، از تعدادی از افسران نمونه تجلیل شد.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها