علی رهبری؛

ضبط «مرشد» در وین آغاز می شود/ خوانندگی معتمدی در پروژه «زرتشت»

آهنگساز و رهبر ارکستر موسیقی کلاسیک از آغاز ضبط پوئم سمفونیک «مرشد» و تولید یک اثر جدید به خوانندگی محمد معتمدی خبر داد.

ضبط «مرشد» در وین آغاز می شود/ خوانندگی معتمدی در پروژه «زرتشت»
کد خبر: 326322
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۹ ۱۱:۴۶:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ علی رهبری آهنگساز و رهبر ارکستر بیان کرد: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته از روز شنبه دوم شهریور با همکاری کمپانی «ناکسوس» از شرکت های معتبر تولید و انتشار آثار موسیقایی در کشور آلمان ضبط پوئم سمفونیک «مرشد» را در شهر وین آغاز می کنم.

او ادامه داد: این اثر که در ردیف مجموعه پوئم سمفونیک های «مادرم ایران» آهنگسازی شده روی اشعار فردوسی برای خواننده مرد ایرانی و یک آنسامبل نسبتا کوچک متشکل از ساکسوفون، ویبرافون، تمبک، دف، هارپ و سازهای کوبه ای غربی ساخته شده است.

البته اولین آلبوم از پروژه «مادرم ایران» با عنوان «نوحه خوان» 2 هفته گذشته با تبلیغاتی گسترده توسط «ناکسوس» به بازار بین المللی عرضه شد این در حالی است که انتشار آلبوم دوم با صدای محمد معتمدی نیز برای فصل پاییز پیش بینی شده است.

رهبر سابق ارکستر سمفونیک تهران در بخش پایانی صحبت های خود یادآور شد: هم اکنون مشغول اتمام مراحل پایانی پوئم سمفونیک «زرتشت» هستم که برای یک خواننده مرد، گروه کُر و ارکستر بزرگ نوشته شده است.

برای ضبط این اثر ما اسفند ماه را پیش بینی کردیم که به احتمال بسیار فراوان محمد معتمدی با توجه به امکانات صدایی که دارد به عنوان خواننده در این اثر حضور پیدا می کند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها